نیوز سیتی!
08 مهر 1402 - 11:34

برپایی 500 جشن اسلامی همزمان با هفته وحدت در یزد

مدیرکل تبلیغات اسلامی یزد گفت: همزمان با هفته وحدت اسلامی 500 جشن اسلامی در مساجد و حسینیه‌های استان یزد برپا می‌شود.

حجت‌الاسلام علیرضا نجیمی، مدیرکل تبلیغات اسلامی یزد در گفت‌وگو با خبرنگار فارس با بیان این‌که هر ساله از ۱۲ تا ۱۷ ربیع الاول به عنوان هفته وحدت اسلامی نامگذاری شده است، اظهار کرد: همزمان با هفته وحدت برگزاری بالغ بر ۵۰۰ مورد جشن اسلامی در مساجد و حسینیه‌های استان یزد برنامه‌ریزی شده که از این تعداد ۳۰۰ جشن در شهرستان یزد و مابقی در سایر شهرستان‌های استان برپا می‌شود.

وی افزود: برگزاری ویژه برنامه‌های تبیینی، فرهنگی، بصیرتی و جنگ شادی از جمله رویدادهای در نظر گرفته شده برای جشن‌های هفته وحدت در استان یزد است.

نجیمی با بیان این‌که به مناسبت هفته وحدت ۳۰۰ کارشناس مذهبی به مناطق مختلف استان یزد اعزام می‌شوند، گفت:‌ تبلیغ، روشنگری و پاسخ به شبهات از جمله مأموریت کارشناسان مذهبی است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد با بیان این‌که جشن‌های هفته وحدت تا سالروز میلاد با سعادت پیامبر اعظم (ع) و امام جعفر صادق (ع) ادامه خواهد داشت، تصریح کرد: یکی از مهمترین عوامل پیروزی انقلاب اسلامی و شکست اهداف دشمنان وجود وحدت بین اقشار جامعه بوده است؛ همراهی و همکاری اقشار مختلف مردم در عرصه‌های فرهنگی و اجتماعی موجب عزت ایران و شکست استکبارجهانی است.

پایان پیام/الف

منبع: فارس
شناسه خبر: 1519929

مهمترین اخبار ایران و جهان: