نیوز سیتی!
01 شهریور 1402 - 23:58

افزایش ۵ برابری کاربران ثبت درخواست‌های گذرنامه اربعین در خوزستان

اهواز- معاون فرهنگی و اجتماعی فرمانده انتظامی خوزستان از افزایش پنج برابری کاربران ثبت درخواست‌های گذرنامه برای تسهیل در صدور گذرنامه برای زائران اربعین حسینی در این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ حکیم عبداللهی شامگاه چهارشنبه در گفت‌وگویی رسانه‌ای درباره آخرین تمهیدات پلیس در راستای تسهیل صدور گذرنامه برای زائران اربعین حسینی اظهار کرد: با توجه به حجم بالای درخواست‌های صدور گذرنامه تعداد کاربران ثبت درخواست‌ها به پنج برابر افزایش یافته است.

وی افزود: برای تسریع در صدور گذرنامه با پیگیری‌های صورت گرفته تعدادی دستگاه چاپگر از مرکز فراجا تحویل گرفته شده تا همه ثبت درخواست‌ها در مرکز استان چاپ و تحویل زائران داده شوند.

معاون فرهنگی و اجتماعی فرمانده انتظامی خوزستان یادآور شد: برای رفاه حال شهروندان و زائران حسینی تعداد ۱۴ شهرستان ضمن ثبت درخواست، برچسب تمدید در اختیار دارند تا گذرنامه‌های که ۲ سال از تاریخ اعتبار آن‌ها گذشته را به مدت ۶ ماه برای زیارت اربعین حسینی تمدید کنند.

سرهنگ عبداللهی به زائران راهپیمایی اربعین حسینی توصیه کرد: سفر خود را مطابق اطلاعیه‌های که از سوی ستاد مرکزی اربعین حسینی صادر و از طریق رسانه ملی اطلاع رسانی می‌شود، برنامه‌ریزی کنند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1465373

مهمترین اخبار ایران و جهان: