نیوز سیتی!
09 شهریور 1402 - 09:37

احداث مخزن تامین آب شرب ۴۵ هزار نفر در سده لنجان

اصفهان-فرماندار شهرستان لنجان با اشاره به کلنگ‌زنی پروژه‌های عمرانی و خدماتی با هزینه بالغ بر ۱۴۵ میلیارد تومان، گفت: مهمترین پروژه احداث مخزن آب و تامین آب شرب ۴۵ هزار نفر است.

حمیدرضا محمدی فشارکی در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به پروژه‌های هفته دولت در شهرستان لنجان اظهار داشت: ۸۳ پروژه افتتاحی و ۸ پروژه کلنگ زنی با هزینه‌ای بالغ بر ۸۵ هزار میلیارد تومان در هفته دولت پیش‌بینی شد که در واقع این شهرستان را به یک کارگاه تبدیل کرده است.

وی افزود: این پروژه‌ها نوید و مژده خوبی برای مردم دارد که باعث رفع مطالبات و خواسته‌های آنها شده و از طرفی دیگر باعث آبادانی و توسعه این شهر می‌شود.

فرماندار شهرستان لنجان با اشاره به کلنگ‌زنی پروژه‌های عمرانی و خدماتی با هزینه بالغ بر ۱۴۵ میلیارد تومان، گفت: از میان آنها مهمترین پروژه احداث مخزن آب دو شهر سده لنجان و ورنامخواست است که به همت مسئولان تا یک سال دیگر در این ایام به بهره‌برداری برسد و مشکل آب شرب ۴۵ هزار نفر را مرتفع کند.

وی ادامه داد: پیاده‌روسازی‌ها و خرید ماشین‌آلات، روشنایی معابر، مسقف کردن گلزار شهدا و بسیاری از پروژه‌های دیگر در سطح شهر حاکی از این است که مسئولان شهرستان با وفاق و همدلی عزم خود را برای نهضت خدمت‌رسانی به مردم به کار گرفته‌اند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1478173

مهمترین اخبار ایران و جهان: