نیوز سیتی!
05 مهر 1402 - 18:02

بی آبی مسجد سلیمان تقصیر سازمان آب و برق به مسجدسلیمان است

مدیر اداره آب و فاضلاب مسجدسلیمان گفت: سازمان و آب و برق مکلف است 3 هزار و 500 متر مکعب در ساعت به ما آب بدهد ولی متاسفانه خیانت می‌کند خیلی شفاف و راحت می‌گویم.

به گزارش خبرگزاری فارس از مسجدسلیمان، محسن طهماسبی مدیر اداره آب و فاضلاب مسجدسلیمان در جلسه‌ای با حضور مدیران این شهرستان  در خصوص مشکل بی آبی شهرستان مسجدسلیمان اظهار کرد: سازمان و آب و برق مکلف است 3 هزار و 500 متر مکعب در ساعت به ما آب بدهد ولی متاسفانه سازمان آب و برق دارد خیانت می‌کند خیلی شفاف و راحت می‌گویم.

وی با تاکید بر این نکته که ما چه گناهی کرده‌ایم، عنوان کرد: هم‌اکنون 2 هزار و 100 متر مکعب در ساعت آب به ما می‌دهند که برای این کار هفت عدد پمپ الکتروپمپ دارند که 4 تا از این پمپ‌ها خراب است آیا این جنایت نیست آیا این خیانت نیست، من چه جوابی دارم که به مردم شهر بدهم.

مدیر اداره آب و فاضلاب مسجدسلیمان تصریح کرد: بنده روزی هفتصد تا هشتصد تماس دارم در مورد کمبود آب در شهرستان و قطعی آن دارم.

طهماسبی تصریح کرد: الکتروپمپ‌های سازمان آب و برق معیوب هستند بنده در سطح شهرستان هیچ کاره هستم زیرا هشتاد درصد تامین آب با بنده نیست.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1518029

مهمترین اخبار ایران و جهان: