نیوز سیتی!
05 مهر 1402 - 19:41

به سنگ خوردن تیر دشمن برای ایجاد تفرقه بین شیعه و سنی در خراسان‌جنوبی

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی گفت : تلاش دشمن طی همه سال های گذشته برای ایجاد تفرقه بین شیعه و سنی در استان بی نتیجه مانده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، سید محمد رضا طالبی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان‌جنوبی امروز در جلسه هماهنگی برنامه های هفته وحدت، بر همکاری همه مدیران برای برگزاری باشکوه مراسم گرامیداشت هفته وحدت تأکید کرد و اظهارداشت: تلاش دشمن طی همه سال های گذشته برای ایجاد تفرقه بین شیعه و سنی در استان بی نتیجه مانده است. 

وی با تأکید بر اینکه وحدت و همدلی بین پیروان اقوام و مذاهب در استان مثال زدنی است، اظهار داشت: اهل تشیع و  تسنن استان در طول تاریخ انقلاب با اخوت و همدلی با همدیگر زندگی کرده اند و دشمن با وجود همه تلاش ها و توطئه ها، نتوانسته در این وحدت خدشه وارد کند.

معاون استاندار خراسان جنوبی حضور و مشارکت اهل سنت در صحنه ها و عرصه های مختلف را نشانه همراهی و اعتماد آنها به نظام مقدس جمهوری اسلامی دانست. 

طالبی با ذکر این نکته که دشمن تشدید اختلافات قومی و مذهبی را در دستور کار داشته و دارد، متذکر شد: در سال های اخیر با همراهی معاندان نظام جمهوری اسلامی ایران برخی عوامل داخلی تلاش داشتند تا با سوء استفاده از برخی حوادث، بر آتش این اختلافات بدمند و کشور را دچار چندپارچگی کنند.

معاون استاندار خراسان جنوبی تأکید کرد: اطمینان داریم برای همه ایرانیان از هر قوم و مذهب، هویت اسلامی و ایرانی و یکپارچگی ملی و سرزمینی یک اصل خدشه ناپذیر است و به طور حتم کمافی السابق نیز دشمن در تحقق خواسته شوم خود ناکام خواهد ماند.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1518129

مهمترین اخبار ایران و جهان: