نیوز سیتی!
05 شهریور 1402 - 22:48

۴۸ ایستگاه صلواتی و موکب ساماندهی شده‌اند

همدان- فرماندار همدان گفت:۴۸ ایستگاه صلواتی و موکب از پلیس راه همدان تا پلیس راه کرمانشاه جانمایی و با نصب علائم، سرعت‌گیر و سایر موارد ایمن سازی شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، مسلم مخفی ظهر یکشنبه در شورای هماهنگی ترافیک شهرستان همدان اظهار کرد: ۴۸ ایستگاه صلواتی و موکب از پلیس راه همدان تا پلیس راه کرمانشاه جانمایی و با نصب علائم، سرعت‌گیر و سایر موارد ایمن سازی شده است.

وی افزود: پارک خودروها در مقابل مغازه‌ها در ورودی جورقان ضمن افزایش خطر تصادف، بویژه در این ایام تردد در راه اصلی را با مشکل مواجه کرده است.

فرماندار همدان با بیان اینکه خودروها به شکل بسیار نامناسب در راه اصلی محدوده شهر جورقان پارک می‌کنند، گفت: شهرداری جورقان تدابیری برای ساماندهی مغازه‌ها و بهبود این وضعیت اتخاذ نماید.

مخفی خاطرنشان کرد: با توجه به حجم تردد زائران اربعین حسینی در این ایام استقرار عوامل پلیس راه در محدوده شهر جورقان ضروری است.

وی با اشاره به ترافیک مدارس بیان کرد: مدارس و آموزشگاه‌های خصوصی که با جانمایی نامناسب به ترافیک خیابان‌های اصلی دامن زده‌اند بررسی کارشناسی و اخطار جابجایی به آنها ابلاغ شده است.

فرماندار همدان عنوان کرد: مجوز فعالیت این مدارس در مکان‌های فعلی تمدید نخواهد شد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1472173

مهمترین اخبار ایران و جهان: