نیوز سیتی!
21 اردیبهشت 1403 - 17:08

انتخابات لنجان بدون هیچ مشکل و اخلالی در حال برگزاری است

فرمانده انتظامی شهرستان لنجان از تمهیدات ویژه برای تأمین امنیت دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، سرهنگ اسماعیل پریشانی در این خصوص گفت: با تمهیدات ویژه‌ای که انجام شده، فرایند رای‌گیری در شعب اخذ رای با امنیت کامل در حال انجام است و تا این لحظه هیچ گونه مشکل و اخلال در نظم انتخابات نداشتیم.

وی با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری وظیفه مسئولان انتخابات را بسیار سنگین دانسته و اندک اخلال در  این امر عظیم را گناه و جرم اعلام کردند، افزود: از شهروندان می‌خواهم ضمن همکاری با ماموران پلیس هرگونه مورد مشکوک و اخلال در نظم انتخابات را از طریق شماره تلفن 110 به ماموران پلیس گزارش کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان لنجان تصریح کرد: ماموران پلیس تا پایان فرایند رای گیری در صحنه حضور دارند و از آرای مردم حفاظت و حراست می کنند.

روند انتخابات به خوبی در حال برگزاری است

رئیس ستاد انتخابات استان اصفهان در جریان بازدید از روند مرحله دوم انتخابات در شهرستان سمیرم، ضمن تبریک دهه کرامت و میلاد با سعادت حضرت فاطمه معصومه (س)، گفت: با توجه به چهار مؤلفه مدنظر مقام معظم رهبری (امنیت، سلامت، مشارکت و رقابت) و تمهیداتی که در ستاد انتخابات اصفهان در دور اول و دوم انجام شده روند انتخابات در این شهرستان به خوبی در حال برگزاری است.

 محمدرضا جان‌نثاری افزود: 20 نماینده از استان اصفهان راهی مجلس خواهند شد که 16 حوزه انتخابیه در مرحله اول تعیین تکلیف شد و دو حوزه سمیرم و لنجان به مرحله دوم رسیدند.

رئیس ستاد انتخابات استان اصفهان خاطرنشان کرد: روند انتخابات در این دو حوزه انتخابیه از ساعت 8 صبح امروز بیست و یکم اردیبهشت شروع شده و در حال برگزاری است.

وی عنوان کرد: در این مرحله تکلیف دو نماینده استان اصفهان نیز مشخص می‌شود و همه نمایندگان منتخب مردم به مجلس شورای اسلامی  راه پیدا می‌کنند.

جان‌نثاری افزود: انتخابات تا ساعت 18 امروز ادامه دارد و در صورت استقبال مردم در شعب ممکن است زمان تمدید شود.

انتهای پیام/163

منبع: تسنیم
شناسه خبر: 1712029

مهمترین اخبار ایران و جهان: