نیوز سیتی!
21 خرداد 1402 - 16:19

زیرساخت‌های خوبی در والیبال و ورزش آذربایجان غربی داریم

ارومیه - استاندار آذربایجان غربی گفت: زیرساخت‌های خوبی در والیبال و ورزش آذربایجان غربی داریم.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدصادق معتمدیان ظهر یکشنبه در جلسه شورای ورزش آذربایجان غربی با اشاره به اینکه همه تمهیدات حداکثری برای میزبانی از رقابت‌های والیبال قهرمانی آسیا در نظر گرفته می‌شود، افزود: مطمئن هستیم ارومیه میزبانی شایسته برای این رقابت‌ها خواهد بود.

وی با بیان اینکه با توجه به وجود مردم والیبال دوست ارومیه، جذابیت برگزاری مسابقات در این استان بسیار زیاد است، اضافه کرد: حضور تیم از ۱۸ کشور با تیم‌های اصلی به ویژه تیم‌های برتر قاره آسیا نشان از جایگاه این رقابت‌ها در سطح قاره دارد.

معتمدیان با بیان اینکه زیرساخت‌های خوبی در والیبال و ورزش آذربایجان غربی داریم، ادامه داد: میزبانی‌های خوبی هم در گذشته داشتیم که امیدواریم در این دوره نیز مسابقات به بهترین شکل ممکن در ارومیه برگزار شود.

استاندار آذربایجان‌غربی با اشاره به اینکه همین امروز ستاد اجرایی این رقابت‌ها به ریاست معاون سیاسی اجتماعی استاندار تشکیل می‌شود، گفت: حفظ نظم و امنیت، آماده سازی سالن‌ها، رفت و آمد میهمانان و موارد دیگر با بهترین تمهیدات اعمال می‌شود تا میزبانی در شأن جمهوری اسلامی ایران و آذربایجان‌غربی داشته باشیم.

معتمدیان همچنین با تاکید بر زمینه سازی برای جهش بیشتر والیبال در استان اظهار امیدواری کرد که تفاهم نامه همکاری و توسعه ورزش والیبال با همراهی فدراسیون والیبال منعقد شود.

وی تاکید کرد: آموزش رده‌های سنی مختلف و توسعه بیش از پیش این رشته و همچنین برگزاری دوره‌های آموزش داوری و مربیگری از جمله مواردی است که می‌توان در راستای آنها با فدارسیون والیبال همکاری داشته باشیم.

استاندار آذربایجان غربی یکی از مطالبات و نگرانی‌های مردم استان و ارومیه را سقوط تیم والیبال شهرداری ارومیه به دسته یک و نبود نماینده استان در لیگ برتر عنوان کرد و افزود: امیدواریم فدراسیون، هدیه ویژه‌ای به استان بدهد و شاهد حضور تیم والیبال شهرداری ارومیه در لیگ برتر باشیم.

معتمدیان با بیان اینکه آمادگی داریم برای حضور هرچه بهتر این تیم کمک‌های لازم را انجام دهیم، از رئیس فدارسیون والیبال خواست به این مطالبه مردم عاشق والیبال آذربایجان غربی واکنش مثبت نشان دهد.

در این جلسه با امضای تفاهم نامه بین استاندار آذربایجان‌غربی و رئیس فدراسیون والیبال جمهوری اسلامی ایران میزبانی بیست و دومین دوره رقابت‌های والیبال قهرمانی مردان آسیابه آذربایجان‌غربی واگذار شد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1277673

مهمترین اخبار ایران و جهان: