نیوز سیتی!
19 اردیبهشت 1402 - 17:19

حضور استان اردبیل در نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۳

در پنجمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران (اکسپو ۲۰۲۳)، ظرفیت‌های مختلف صادراتی و سرمایه‌گذاری استان اردبیل به بازدیدکنندگان داخلی و خارجی معرفی می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، پنجمین نمایشگاه توانمندی صادراتی ایران (اکسپو ۲۰۲۳) با حضور نزدیک به ۷۵۰ شرکت داخلی و با عرضه ۱۲ گروه کالایی از جمله محصولات دانش‌بنیان، تجهیزات پزشکی، لوازم خانگی، صنعت، مواد غذایی، پتروشیمی، ساختمان، صنایع‌دستی، خدمات فنی و مهندسی و... با هدف افزایش مقاصد و گروه کالاهای صادراتی در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران در حال برگزاری بوده و استان اردبیل نیز در این نمایشگاه حضور دارد.

در این نمایشگاه که تا فردا (۲۰ اردیبهشت) ادامه دارد، بازدیدکنندگان داخلی و خارجی با حضور در غرفه استان اردبیل، با ظرفیت‌های مختلف صادراتی و سرمایه‌گذاری استان آشنا می‌شوند.

احمد وحیدی، وزیر کشور و سیدحامد عاملی، استاندار اردبیل نیز در غرفه استان در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران (اکسپو ۲۰۲۳) حضور یافتند و از نزدیک در جریان معرفی ظرفیت‌های مختلف صادراتی و سرمایه‌گذاری استان اردبیل به بازدیدکنندگان داخلی و خارجی قرار گرفتند.

پایان پیام/۳۷۲۷/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1200673

مهمترین اخبار ایران و جهان: