نیوز سیتی!
20 اردیبهشت 1402 - 11:37

پیکر شهید«مهدی هادی» در زنجان تشییع شد+ عکس

مردم قدرشناش زنجان با حضور با شکوه در تشییع پیکر شهید«مهدی هادی» پلیس امنیت اقتصادی، سنگ تمام گذاشتند و بار دیگر بر ادامه راه شهدا تاکید کردند.

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، مراسم تشییع پیکر پاک شهید پلیس امنیت اقتصادی «مهدی هادی» پلیس امنیت اقتصادی با حضور اقشار مختلف مردم زنجان برگزار شد.

مردم قدرشناش زنجان با حضور با شکوه در تشییع پیکر شهید«مهدی هادی» پلیس امنیت اقتصادی، سنگ تمام گذاشتند و بار دیگر بر ادامه راه شهدا تاکید کردند.

آیین تشییع پیکر شهید«مهدی هادی» بر روی دستان مردم زنجان از مقابل مسجد جامع تا امامزاده حضرت سید ابراهیم (ع) برگزار و پس از آن برای تشییع و تدفین در بهشت سکینه شهرستان سلطانیه منتقل شد.

همچنین مراسم وداع با این شهید بزرگوار شب گذشته بعد از نماز مغرب و عشا در محل امامزاده سید ابراهیم (ع) زنجان و با حضور خانواده‌های معظم شهدا،مسوولین،کارکنان و فرماندهان نظامی و انتظامی و مردم شهید پرور استان زنجان برگزار خواهد شد.

 

گفتنی است؛ این شهید والامقام اهل شهرستان سلطانیه استان زنجان، که در بامداد ۱۹ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ طی درگیری باقاچاقچیان در اتوبان زنجان - تبریز به شهادت رسید.

شایان ذکر است، به گفته سردار محمد طراقیه، فرمانده انتظامی استان زنجان بامداد سه‌شنبه ماموران پلیس امنیت اقتصادی در پی گشت‌زنی در مسیر زنجان – تبریز یک دستگاه خودرو حامل کالای قاچاق را متوقف کردند.

فرمانده انتظامی استان زنجان افزود: سروان «مهدی هادی» از ماموران پلیس امنیت اقتصادی حین بررسی خودرو قاچاق با قاچاقچیان درگیر و به علت شدت جراحت وارده به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

سردار طراقیه تصریح کرد: قاچاقچیان بعد از جنایت خود پا به فرار گذاشتند که بعد از تعقیب و گریز ماموران دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی استان زنجان عنوان کرد: در این رابطه سه متهم دستگیر و به مراجع قضائی معرفی شدند و دو دستگاه خودرو، حامل مقادیری زیاد کالای ممنوع ضبط شد.

پایان پیام/73002

 

منبع: فارس
شناسه خبر: 1202173

مهمترین اخبار ایران و جهان: