نیوز سیتی!
27 اردیبهشت 1402 - 15:46

مردم یاری امنیت پایدار را رقم خواهد زد

قروه- فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: یکی از کارهای اساسی سپاه مردم یاری است و همین کار امنیت پایدار را رقم خواهد زد.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار محمد پاکپور روز چهارشنبه در مراسم افتتاح پروژه آبرسانی روستاهای استان کردستان که در روستای «مالوجه» قروه برگزار شد، اظهار داشت: خدمات رسانی به مردم را در کنار تأمین امنیت وظیفه خود می‌دانیم.

وی افزود: از هیچ تلاشی برای کمک به مردم دریغ نداریم و شاید در وهله نخست وظیفه دفاع و تأمین امنیت را برعهده داشته باشیم و در عین حال باید توجه داشت که انجام خدمات مردم‌یاری و محرومیت زدایی، ایجاد امنیت می‌کند.

سردار پاکپور خاطرنشان کرد: وقتی شهید شوشتری برای امنیت پایدار به عنوان فرمانده قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه پاسداران در جنوب شرق منصوب شد یکی از برنامه‌های اساسی خود را مردم‌داری و محرومیت زدایی تعیین کرد در حالی که این اقدام‌ها تا آن زمان مرسوم نبود.

فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، واگذاری امنیت به مردم را به عنوان یک راهبرد مهم سپاه اعلام کرد و گفت: یکی از موضوع‌های مهم برای امنیت یک منطقه و کشور کمک به مردم است که خود این می‌تواند امنیت ایجاد کند و هر کجا نیاز باشد نیروی زمینی آماده کمک‌رسانی است.

وی افزود: امروز هم که ما در خدمت شما هستیم با ورود دولت سیزدهم برای رفع مشکل کم آبی، نیروی زمینی سپاه نیز با تمام امکانات وارد عمل شد و حالا ۱۱ ماه که از شروع این پروژه‌ها گذشته است قریب به ۳۵ درصد پروژه انجام شده است.

سردار پاکپور یادآور شد: تمام تلاش ما این است که بتوانیم کوچک‌ترین مشکل مردم را حل کنیم و به عنوان پاسدار انقلاب خود را در این زمینه موظف می‌دانیم و یکی از کارهای اساسی ما مردم یاری است و همین کار مردم یاری امنیت پایدار را رقم خواهد زد.

وی افزود: محرومیت زدایی در عمق بخشی امنیت بسیار تأثیرگذار است و ضریب امنیتی بالاتر می‌رود و کار ما هم کمتر می‌شود.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1218773

مهمترین اخبار ایران و جهان: