نیوز سیتی!
24 اردیبهشت 1402 - 22:52

۴ میلیارد تومان در حوزه فرهنگی سرمایه‌گذاری کردیم

اردبیل- رئیس دانشگاه محقق اردبیلی گفت:‌ در ۱۰ ماهه گذشته دانشگاه محقق اردبیلی بیش از چهار میلیارد تومان در حوزه فرهنگی منابع سرمایه‌گذاری کرده است.

به گزارش خبرنگار مهر، اسماعیل چمنی عصر یکشنبه در همایش طلایه‌داران نور دانشجویی در دانشگاه محقق اردبیلی اظهار کرد: بسیج دانشجویی از مجموعه‌ها و تشکل‌های فعال دانشگاه محقق اردبیلی است که در ۱۰ ماه فعالیت خود در این مجموعه تلاش کردیم تا ارتباط نزدیک و تعامل مثبتی را با این تشکل ارزشمند داشته باشیم.

وی با بیان اینکه ۵۰ درصد منابع اختصاص یافته در حوزه فرهنگی برای تشکل بسیج دانشجویی پرداخت شده است، تصریح کرد: این هزینه‌کردها در حقیقت سرمایه‌گذاری است تا ما بتوانیم در تربیت نسل آینده شایسته عمل کنیم.

رئیس دانشگاه محقق اردبیلی گفت: در اعزام دانشجویان در قالب کاروان راهیان نور و کاروان پیشرفت بیش از یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان در سال گذشته هزینه شده است.

چمنی افزود: ما سعی کردیم به تمام متقاضیان هم در اعزام راهیان نور و هم پیشرفت پاسخگو باشیم تا امکان حضور دانشجویان در این ۲ رویداد مهم و ارزشمند فراهم آید.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: مجموعه بسیج دانشجویی با برنامه‌ریزی که خودشان به صورت خودجوش انجام دادند، توانسته‌اند رضایت دانشجویان را در اعزام این کاروان‌ها فراهم کنند که شایسته است از مدیران و مسئولان این مجموعه قدردانی کنیم.

چمنی اضافه کرد: بسیج دانشجویی با نگاهی متفاوت امروز در عرصه‌های مختلف دانشگاه پیشقدم بوده و سعی دارد با جلب و نظر دانشجویان در حوزه‌ها و ابعاد مختلف کارها را به شکل شایسته به پیش ببرد.

وی بیان کرد: حتی در حوادث اخیر و تبلیغاتی که در فضای مجازی و برخی هیاهوهای بی‌ثمر انجام شد، بسیج دانشجویی سعی کرد تا با فروکش کردن غبار از این فتنه، دانشجویان را بیشتر به سمت کارهای عقلانی و به دور از هیجانات سوق دهد.

چمنی در ادامه سخنان خود اظهار کرد: در حوادث اخیر کشور که در برخی دانشگاه‌ها نیز شرایطی متفاوت به وجود آمد، ما در دانشگاه محقق اردبیلی به رغم تلاشی که برخی افراد ناآگاه و وابسته انجام دادند، ما هیچ‌گونه آسیب جدی در دانشگاه مشاهده نکردیم بلکه دانشجویان سعی کردند با آرامش و به دور از حاشیه فضای علمی به کنترل این شرایط کمک کنند.

رئیس دانشگاه محقق اردبیلی تصریح کرد: در این راستا بسیج دانشجویی دانشگاه محقق اردبیلی نیز تمام توان خود را به کار برد تا بهترین شرایط در بستر تربیتی و آموزشی فراهم آید تا دانشجویان بتوانند از ظرفیت به وجود آمده این دانشگاه در مسیر علم‌آموزی و مهارت‌آموزی استفاده کنند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1212129

مهمترین اخبار ایران و جهان: