نیوز سیتی!
24 اردیبهشت 1402 - 18:48

فرماندار گرمسار معرفی شد

«رضا خانی» به عنوان فرماندار شهرستان گرمسار معرفی شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از گرمسار، عصر امروز آیین معارفه فرماندار شهرستان گرمسار با حضور سید محمدرضا هاشمی، استاندار سمنان در دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار برگزار شد.

در این آئین حجت‌الاسلام‌والمسلمین آرامی، امام جمعه گرمسار، اردشیر مطهری، نماینده مردم شهرستانهای گرمسار و آرادان در مجلس شورای اسلامی، فرماندهان نظامی و انتظامی به همراه جمعی از مدیران کل ستادی استانداری و مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان گرمسار حضور داشتند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین سیدعلیرضا آرامی، امام جمعه گرمسار در این آیین اظهار کرد: جبهه و جهاد امروز، جبهه اقتصادی است.‌

وی ضمن قدردانی از استاندار سمنان که شرایط حضور رضا خانی، به‌عنوان فرماندار شهرستان گرمسار را فراهم کرد، افزود: برای وی آرزوی موفقیت دارم و امیدواریم بهترین خدمات را ارائه کند.

امیدوارم خدمتگزار خوبی برای مردم باشم

رضا خانی، فرماندار شهرستان گرمسار نیز گفت: از اعتماد استاندار سمنان به اینجانب در سپردن مسؤولیت فرمانداری شهرستان گرمسار تشکر می‌کنم.‌

خانی بیان کرد: با تقویت نقاط قوت و احصای و رفع نقاط ضعف تلاش می‌شود تا در راستای توسعه شهرستان گرمسار با همدلی و وفاق پیش رویم.

وی افزود: امروز شهرستان گرمسار به یک کارگاه سازندگی تبدیل شده که این امر به واسطه پیگیری‌های جدی استاندار سمنان و مدیران شهرستان گرمسار شکل گرفته است.

فرماندار شهرستان گرمسار  بیان کرد: امیدوارم خدمتگزار خوبی برای مردم شهرستان گرمسار باشم.‌

پایان پیام/۷۴۰۰۷/س/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1211929

مهمترین اخبار ایران و جهان: