نیوز سیتی!
28 اردیبهشت 1402 - 13:44

کشف 50 هزار لیتر سوخت قاچاق توسط پلیس هرمزگان

با هوشیاری ماموران انتظامی بندرعباس و رودان 50 هزارلیترسوخت قاچاق شناسایی و توقیف شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، سردار علی اکبر جاویدان فرمانده انتظامی استان هرمزگان امروز اظهار کرد: طی دو ماموریت جداگانه ماموران انتظامی شهرستان بندر عباس و رودان در ادامه طرح مقابله با قاچاق کالا و سوخت با انجام کار اطلاعاتی انجام گرفته از قصد قاچاق سوخت توسط  قاچاقچیان در روستای جلایی –خورخران  در شهرستان بندرعباس و روستای رگاب  شهرستان رودان مطلع و موضوع را در دستور کار قرار دادند.

سردار علی اکبر جاویدان  افزود: ماموران پس از بررسی موضوع با تشکیل اکیپ هایی به محل های مورد نظر  اعزام  و از داخل یک مشک ماری  و یکدستگاه کامیون تانکر کشنده به ترتیب 20 هزار و 30 هزار لیتر ، سوخت قاچاق کشف و ضبط نمودند.

این مقام انتظامی استان اظهار داشت : برابر نظر کارشناسان ارزش گازوئیل های کشف شده  10 میلیارد  500 میلیون ریال برآورد گردید و در این رابطه  3 متهم دستگیر و با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان با بیان اینکه مبارزه جدی با قاچاق سرمایه های ملی کشور در راس ماموریت های این پلیس می باشد، در خاتمه بیان داشت: هموطنان عزیز در صورت مشاهده هر گونه اخبار کالای قاچاق، موضوع را بلافاصله از طریق شماره تلفنی 110 به پلیس اطلاع دهند.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1220873

مهمترین اخبار ایران و جهان: