نیوز سیتی!
13 خرداد 1402 - 09:53

گرمای محبت جهادی‌ها خنکی بخش خانه‌های محرومین شد

با شروع فصل گرم سال، جهادی های شیرازی برای سومین سال پیاپی با اجرای طرح خنکای مهربانی ۳ تعداد ۱۵۰ دستگاه کولر را به نیازمندان مناطقی از استان فارس اهدا کردند.

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، در آستانه تابستان و برای سومین سال پیاپی گروه های جهادی سومین حرم اهل بیت «ع» با اجرای طرح خنکای مهربانی تعداد ۱۵۰ عدد کولر را به ارزش یک میلیارد تومان تهیه و بین نیازمندان مناطقی از استان فارس توزیع کردند.

مدیر جوان گروه جهادی جمکرانی ها در حاشیه توزیع این کولرها به خبرنگار خبرگزاری فارس گفت: با همدلی مردم عزیز توانستیم امسال هم طرح خنکای مهربانی را اجرایی کنیم.

عبدالغفار حسینی اظهار داشت: برنامه های جهادی ما در طول سال توسط مردم پیگیری می‌شود و این مایه دلگرمی است که مردم نوع دوست ما از هر سنی و شغلی پای کار مردم هستند.

او افزود: برنامه خنکای مهربانی با همت مردم و 18 گروه جهادی به انجام رسید و در آستانه فصل گرما توانستیم تعداد ۱۵۰ دستگاه کولر را بین آنان توزیع کنیم.

وی ادامه داد: برای شناسایی محرومین از معتمدین محلات مشورت گرفته ایم و گروه هایی را در در مناطقی از استان مستقر کردیم تا محرومان واقعی از این طرح بی نصیب نمانند.

حسینی گفت: تمام هزینه های این طرح به صورت جهادی تأمین شده و گروه جمکرانی ها یک گروه تماما مردمی است و تحت نظر هیچ ارگانی نبوده و تمام برنامه ها توسط خود مردم انجام می شوند.

پایان پیام/ن

منبع: فارس
شناسه خبر: 1258329

مهمترین اخبار ایران و جهان: