نیوز سیتی!
03 خرداد 1402 - 15:57

عملیات بیت المقدس در کارنامه دفاع مقدس چون نگینی درخشان است

اردبیل- فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: عملیات غرورآفرین الی بیت المقدس در کارنامه پرافتخار هشت سال دفاع مقدس چون نگینی ارزشمند می‌درخشد.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار غلامحسین محمدی اصل پیش از ظهر چهارشنبه همزمان با روز سوم خرداد در جمع فرماندهان نظامی و انتظامی استان اردبیل اظهار کرد: شهدای دفاع مقدس هویت ما هستند و آنها با جانفشانی‌های خود توانستند موجودیت ایران را در جهان تثبیت کنند.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای عملیات الی بیت المقدس خاطرنشان کرد: این عملیات در کارنامه درخشان هشت سال دفاع مقدس چون نگینی می‌درخشد و ۸۸ شهیدی که از استان اردبیل در این عملیات حضور داشتند سند عزت و افتخار این دیار شهیدپرور و عالم پرور است.

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل شهدا را انسان‌هایی مؤمن، متدین، مخلص و خداباور و خودباور دانست و بیان کرد: این شهدا در روی زمین انسان‌های مخلص بودند که توانستند جان خود را تقدیم نظام کرده و با عصاره جان خود از کیان کشور دفاع کنند.

محمدی اصل همچنین ۱۲۸ جانباز عملیات بیت المقدس استان اردبیل را یادآور شد و گفت: ما همواره با افتخار از این شهدا و ایثارگران یاد می‌کنیم و نام و آوازه آنها تا همیشه تاریخ در تارک این مرز و بوم می‌درخشد.

وی با اشاره به اینکه بعد از هشت سال جنگ تحمیلی این ایثارگران در بدنه سپاه پاسداران انقلاب عقب ننشستند، تصریح کرد: سپاه در عرصه‌های متعدد در مردم داری و مردم یاری، مردم نوازی و مردم دوستی در میادین پیشرفت و آبادانی، محرومیت زدایی، نهضت آبرسانی، مبارزه با بیماری منحوس کرونا و … پیشگام و پیشقدم بوده است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1235773

مهمترین اخبار ایران و جهان: