نیوز سیتی!
03 خرداد 1402 - 19:48

۶۳ پروژه خیرساز مهر ماه امسال در اردبیل به بهره‌برداری می‌رسد

اردبیل-سرپرست اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان اردبیل گفت: ۶۳ پروژه خیرساز در قالب ۱۹۶ کلاس درس با همکاری خیران استان اردبیل در مهرماه سال جاری تکمیل و به بهره‌برداری خواهد رسید.

به گزارش خبرنگار مهر، سید احد شیرین نژاد بعدازظهر چهارشنبه در بازدید از مدارس خیر ساز اردبیل اظهار کرد: ۶۳ پروژه خیر ساز در قالب ۱۹۶ کلاس درس با زیربنای ۱۶ هزار و ۵۳۷ متر مربع مهرماه سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد.

وی با اشاره به مشارکت مؤسسات بنیاد برکت و علوی در ساخت ۲۴ پروژه افزود: این پروژه‌ها در قالب ۷۵ کلاس درس با زیربنای ۵ هزار و ۸۶۸ متر مربع در حال تکمیل است.

سرپرست اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان اردبیل بیان کرد: مدرسه خیرساز «مصلی‌نژاد اردبیل» در قالب ۱۲ کلاس درس با زیربنای ۲ هزار متر مربع تیرماه امسال آماده بهره برداری می‌شود.

شیرین‌زاده با بیان اینکه مدرسه دارالفنون به عنوان بزرگترین پروژه در حال اجرا در اردبیل است، خاطرنشان کرد: این مدرسه در قالب ۳۰ کلاس درس به متراژ ۹۵۰۰ متر مربع در دو طبقه ساخته می‌شود که شامل فضاهای آموزشی، کتابخانه، نمازخانه، کارگاه‌های آموزشی، کارگاه‌های سمعی و بصری، آزمایشگاه، دفتر مشاوره هدایت تحصیلی، سالن غذاخوری کارکنان، اتاق بهداشت و اتاق جلسه است.

وی افزود: خیران اردبیلی در امر مدرسه‌سازی پیشگام و زبانزد در سطح کشور بوده و انتظار می‌رود با مساعدت و همکاری هر چه بیشتر شاهد رفع مشکلات در حوزه آموزش و پرورش باشیم.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1236329

مهمترین اخبار ایران و جهان: