نیوز سیتی!
22 اردیبهشت 1402 - 20:55

مردم برای پیشگیری از افت فشار آب اقدام به نصب مخزن در منازل کنند

رباط کریم- معاون بهره برداری و توسعه آبفا جنوب غربی استان تهران گفت: مردم برای پیشگیری از افت فشار آب اقدام به نصب مخزن در منازل خود کنند.

آرش شکیبی در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص قطعی‌های مکرر آب در رباط کریم اظهار داشت: افت فشار و قطعی آب در رباط کریم مربوط به ساعات پایانی شب تا صبح است، در این ساعت مخازن ما در حال آبگیری برای ارائه خدمات در طول روز بعد است، طبیعی است، که اگر در این ساعات مشترکین طبق مبحث ۱۶ مقررات ملی ساختمان مخزن ذخیره آب برای منازل خود تهیه کرده باشند، با افت فشار مواجه نمی‌شوند.

معاون بهره برداری و توسعه آبفا جنوب غربی استان تهران گفت: ما هر سال در شهرهای تحت پوشش اقدام به حفر چاه‌های جدید، احیا و بازسازی چاه‌ها و شبکه‌های فرسوده را انجام می‌دهیم، این اقدامات بخشی از کمبودها را جبران می‌کند، اما نیازمند صرفه جویی در مصرف آب توسط شهروندان هستیم، تا بتوانیم، روزهای پیک گرما را سپری کنیم.

وی گفت: تا پایان خرداد ماه با بهره برداری از چاه‌های جدید در فصل گرما مشکلاتی نخواهیم داشت.

شکیبی با بیان اینکه سیاست‌های وزارت نیرو و شرکت آبفا استان تهران برای تأمین آب پایدار لحاظ شده است، گفت: پیش بینی‌های لازم توسط وزارت نیرو و شرکت آبفا استان تهران برای بارگذاری‌های جمعیت ناشی از مسکن مهر در شهرستان‌های استان تهران شده است،

منبع: مهر
شناسه خبر: 1206729

مهمترین اخبار ایران و جهان: