نیوز سیتی!
22 اردیبهشت 1402 - 17:48

ضرورت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در بین نسل جوان

انزلی - فرمانده دوران دفاع مقدس با تاکید بر ضرورت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در بین نسل جوان، گفت: ارتباط گیری نسل جوان با فرهنگ شهدا، آنها را از بمباران رسانه‌ای دشمن حفظ می کند.

سردار حمزه فلاح در حاشیه هفتمین سالگرد سردار شهید «جواد دوربین» در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: سردار «جواد دوربین» از مجاهدان واقعی در مسیر انقلاب اسلامی بود.

وی با تاکید بر اینکه بزرگداشت شهدا به معنای باز نگه داشتن راه ایثارگری و شهادت در راه خدا است، افزود: شیوه تبیین معارف شهدا و ارزش‌های اسلامی بروز رسانی شود.

رئیس ستاد بزرگداشت سردار شهید مدافع حرم «جواد دوربین» با تاکید بر حفظ و ارتقای کیفیت مراسم سنتی و متداول بزرگداشت شهدا بیان کرد: از روش‌های نوین و ابزار رسانه برای ترویج فرهنگ و سیره شهدا استفاده شود.

فلاح ادامه داد: بهره گیری از فضای مجازی و ظرفیت برگزاری مسابقات و برنامه‌های فرهنگی، هنری، ورزشی بویژه در سطح مدارس و دانشگاه‌ها در ترویج فرهنگ شهدایی مورد تاکید قرار گیرد.

وی با تاکید بر جذب نسل جوان و جهت‌دهی آنها به محافل دینی و مذهبی و ضرورت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در بین نسل جوان، افزود: ارتباط گیری نسل جوان با فرهنگ شهدا، آنها را از بمباران رسانه‌ای دشمن حفظ می‌کند.

این فرمانده دوران دفاع مقدس با بیان اینکه شهید جواد دوربین در دوران دفاع مقدس در عملیات‌های زیادی حضور داشت، گفت: سردار دوربین مشتاق شهادت بود و پس از سال‌ها به آرزویش رسید.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1206573

مهمترین اخبار ایران و جهان: