نیوز سیتی!
16 خرداد 1402 - 14:28

مسؤولان باید بیانات رهبر انقلاب را سرلوحه خود قرار دهند

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: ما مسؤولان باید سخنان رهبر معظم انقلاب را سرلوحه قرار دهیم و در این راستا امیدوارم روز به روز جمهوری اسلامی سربلند تر و در خدمت به مردم موفق‌تر باشد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از اداره ارتباطات و امور بین‌الملل شورای اسلامی شهر، محمد نورصالحی رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان در نطق پیش از دستور هشتاد و نهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه این ایام مقارن با شصتمین سالگرد قیام خونین ۱۵ خرداد و سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) شده است، اظهار داشت: ۱۵ خرداد مناسبت مهم و سرنوشت سازی است که آن را گرامی می‌داریم همچنین سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) را نیز تسلیت عرض می‌کنیم .

وی با اشاره به سخنرانی رهبر انقلاب در مراسم ۱۴ خرداد در جمع مردم افرود: ایشان بیانات مبسوطی ارائه کردند و فرمودند امام(ره) از سرآمدان تاریخ ایران است که ایمان و امید امام عامل نرم افزاری به وجود آمدن تحولات بزرگ است.

نورصالحی گفت: به فرموده رهبر انقلاب هر کسی که علاقه‌مند به منافع ملی و بهبود شرایط اقتصادی و پیشرفت کشور است باید تقویت ایمان و امید در جامعه در دستور کار قرار دهد.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: ما مسؤولان باید سخنان رهبر معظم انقلاب را سرلوحه قرار دهیم، امیدوارم روز به روز جمهوری اسلامی سربلند تر و در خدمت به مردم موفق‌تر باشد.

پیام/۶۳۱۲۵/ح

منبع: فارس
شناسه خبر: 1265929

مهمترین اخبار ایران و جهان: