نیوز سیتی!
23 اردیبهشت 1402 - 16:37

اردبیل پیشگام برگزاری «رویداد جایزه بزرگ ژیمناستیک» خواهد بود

اردبیل-رئیس فدراسیون ژیمناستیک گفت: برگزاری «رویداد جایزه بزرگ ژیمناستیک» در برنامه هیئت قرار داشت که با پیشنهاد اردبیل، این استان پیشگام برگزاری رویداد بزرگ خواهد بود.

به گزارش خبرنگار مهر، عابد حقدادی ظهر شنبه در مجمع سالانه ژیمناستیک استان اردبیل با اعلام آمادگی برای برگزاری «رویداد جایزه بزرگ ژیمناستیک» اظهار کرد: برگزاری «رویداد جایزه بزرگ ژیمناستیک» که جزو برنامه‌های هیئت ژیمناستیک بود که با پیشنهاد اردبیل، این استان پیشگام برگزاری این رویداد خواهد بود.

وی با بیان اینکه این رویداد موجب افزایش انگیزه و علاقه جوانان به ورزش خواهد شد، گفت: امیدواریم که با برنامه‌ریزی اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل و مشارکت فدراسیون بتوانیم این مسابقات را برگزار کنیم.

رئیس فدراسیون ژیمناستیک با اشاره به وضعیت مطلوب هیئت‌های شهرستان‌های اردبیل نسبت به سایر شهرستان‌ها افزود: هیئت ژیمناستیک استان اردبیل با ارزیابی که در مجمع صورت گرفت عملکرد خوبی در این مدت داشته و حمایت فدراسیون ژیمناستیک را خواهد داشت.

حقدادی به بحث منابع سفر ریاست جمهوری در حوزه ورزش اشاره کرد و ادامه داد: در خصوص جذب منابع برای تجهیز هیئت‌های شهرستان‌های اردبیل تلاش خواهیم کرد تا با پیگیری‌های مکرر بتوانیم منابعی را در راستای تقویت زیرساخت‌های ورزشی تأمین کنیم.

وی در پایان با بیان اینکه امسال، سال پرترافیکی برای ژیمناستیک است، خاطرنشان کرد: با توجه به برنامه‌ریزی‌های انجام یافته تلاش خواهیم کرد تا در بحث رویدادهای آموزشی بازنگری جدی اتفاق بیافتد تا بنیان هیئت‌های استانی را هم از لحاظ کمی و کیفی تقویت بکنیم و دست‌اندرکاران امر، پیشکسوتان و ورزشکاران شهرستان‌ها بیشتر فعال شوند و شاهد درخشش ژیمناستیک بیش از پیش باشیم.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1209073

مهمترین اخبار ایران و جهان: