نیوز سیتی!
20 خرداد 1402 - 11:59

شلیک پلیس سارق گندم را در گرمسار زمین‌گیر کرد

سمنان- معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان سمنان از دستگیری سارق گندم با هوشیاری و حضور به موقع پلیس در گرمسار خبر داد و گفت: این متهم ۳۱ ساله به دستگاه قضایی ارجاع شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ روح الله نصرتی صبح شنبه در جمع خبرنگاران به میزبانی فرماندهی انتظامی سمنان ضمن بیان اینکه در پی تماس و اعلام سرقت از اماکن خصوصی به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ سمنان در جنب فرودگاه گرمسار، عوامل گشت پاسگاه لجران به سرعت به محل اعزام شدند، بیان کرد: به محض حضور مأموران فردی مراجعه و اظهار داشت یک نفر ناشناس طی دو مرحله به محل دپو گندم وی وارد شده و گندم‌ها را به سرقت برده است، به همین منظور عوامل گشت پاسگاه به گشت زنی هدفمند برای یافتن سارق پرداختند.

وی افزود: با دقت و عکس‌العمل به موقع مأموران سارق با گندم‌های سرقت شده در منطقه رؤیت شد و مأموران با استفاده از علائم هشدار دهنده به وی دستور ایست دادند که متهم به محض دیدن مأموران با موتور سیکلت خود اقدام به فرار کرد.

معاون انتظامی استان سمنان گفت: به دلیل عدم توجه سارق به هشدارهای پلیس و تلاش وی برای فرار، مأموران گشت با رعایت قانون بکارگیری سلاح بعد از تیراندازی هوایی اقدام به تیر اندازی به موتور سیکلت وی می‌کنند و سارق با شلیک پلیس متوقف و دستگیر می‌شود.

نصرتی با اشاره به اینکه مراحل قانونی برای تحویل کیسه‌های گندم به مالباخته صورت گرفته است گفت: تحقیقات درباره سرقت‌های احتمالی دیگر توسط این متهم ۳۱ ساله در جریان است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1274629

مهمترین اخبار ایران و جهان: