نیوز سیتی!
15 دی 1401 - 18:37

کارگروه بررسی صدور اسناد مالکیت اهالی جزیره خارگ تشکیل شد

بوشهر- رئیس کل دادگستری استان بوشهر از تشکیل کارگروه بررسی صدور اسناد مالکیت اهالی جزیره خارگ برای اولین بار خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی مهر انگیز بعد از ظهر پنج شنبه در نشست با مسئولان ارشد جزیره خارگ اظهار داشت: اهالی جزیره خارگ دین خود را به نظام و انقلاب اسلامی ایران در زمان‌های مختلف ادا کرده‌اند.

وی افزود: خارگ در هشت سال دفاع مقدس میدان دار اقتصاد کشور بود و ایران اسلامی حماسه مردمان مقاوم و نیروهای نظامی و انتظامی و کارکنان صنعت نفت را هیچ گاه از یاد نخواهد برد.

رئیس کل دادگستری استان بوشهر تصریح کرد: بحث اسناد مالکیت اهالی جزیره خارگ یک خواسته دیرین مردم این جزیره است چرا که از سال ١٣١٩ تاکنون سند رسمی مالکیت بنام مردم صادر نشده و توجهی نیز به آن صورت نگرفته است لذا این موضوع با جدیت در دستور کار دادگستری استان بوشهر قرار گرفته و کارگروهی در این زمینه تشکیل شده است.

مهرانگیز خاطر نشان کرد: جزیره خارگ به عنوان جبهه مقاومت در برابر تمام هجمه‌ها ایستادگی می‌کند و با وجود تحریم‌ها کارکنان صنعت نفت، در تولید و صادرات با همه سختی و مشقت‌ها همچنان فعالیت می‌کنند.

در این سفر علی بهبهانی مشاور عالی رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور، مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان بوشهر و معاونین ایشان و نیز رئیس ثبت اسناد و املاک شهرستان بوشهر رئیس دادگستری را همراهی می‌کردند تا به بررسی مسائل و مشکلات جزیره خارک در بحث اسناد مالکیت اهالی این جزیره بپردازند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 957229

مهمترین اخبار ایران و جهان: