نیوز سیتی!
15 دی 1401 - 15:52

اجرای طرح «کانون مدرسه» در سطح مدارس لرستان

خرم‌آباد- مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان لرستان از اجرای طرح «کانون مدرسه» در سطح مدارس این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد جواد محمدی امروز پنج شنبه در گردهمایی مسئولان مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان لرستان ضمن تسلیت به مناسبت سالگرد شهادت سردار دل‌ها قاسم سلیمانی، اظهار داشت: برنامه‌های متنوعی برای آشنا ساختن اعضای کانون و دانش آموزان توسط مربیان کانون در مراکز ثابت و سیار برگزار شد.

وی با اشاره به تفاهم‌نامه همکاری آموزش‌وپرورش و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برای اجرای طرح «کانون مدرسه»، افزود: هشت مرکز فرهنگی هنری کانون در سراسر استان در این طرح با هدف نگاه به تعلیم و تربیت مشارکت خواهند داشت.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان لرستان با اشاره به کارگاه‌های فصل زمستان، بیان داشت، مراکز کانون لرستان با جدیت در خصوص جذب عضو و برگزاری کارگاه‌ها، پیش بینی‌های لازم را انجام دهند.

محمدی، اظهار داشت: ابلاغ مسئولان کمیته‌های دهه فجر شهرستان‌ها ارسال شده است و انتظار می‌رود امسال برنامه‌ها با نگاه خلاقانه و در راستای آشنایی هرچه بیشتر کودکان و نوجوانان با آرمان‌ها، اهداف و خدمات انقلاب اسلامی با مشارکت سایر دستگاه‌ها انجام شود و زمینه‌های لازم برای تشویق و ترغیب این قشر آینده ساز برای حضور خودجوش و نقش آفرینی آنها در برنامه‌ها مهیا شود.

وی با اشاره به اقدامات انجام شده کانون پرورش فکری لرستان در خصوص کنگره ۶۵۴۴ شهید لرستان، تصریح کرد: آثار فرهنگی، هنری و ادبی اعضای سراسر استان در راستای جمع بندی به اداره استان ارسال شوند.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان لرستان، اظهار داشت: فعالیت‌های انجمن‌های مختلف در کانون، نقش مهمی در جذب و ماندگاری اعضا و همچنین رشد فکری آنها دارد و فعالیت‌های خوبی در این زمینه در مراکز استان و ستاد انجام شده است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 956929

مهمترین اخبار ایران و جهان: