نیوز سیتی!
05 بهمن 1401 - 23:16

فعالیت ۳۶۰ عضو هیئت علمی متخصص در دانشگاه لرستان

خرم‌آباد- مدیر استعدادهای درخشان دانشگاه لرستان از فعالیت ۳۶۰ عضو هیئت علمی متخصص رشته‌های گوناگون در این دانشگاه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، حسین میرزایی نجفقلی در نشست پرسش و پاسخ مدیران مدارس سمپاد آموزش و پرورش استان لرستان، ظرفیت‌ها و توانمندی‌های مختلف دانشگاه لرستان، همچون دارا بودن آزمایشگاه‌ها و تجهیزات آزمایشگاهی را تشریح کرد.

وی، ادامه داد: دانشگاه لرستان، حدود ۳۶۰ عضو هیئت علمی متخصص در رشته‌های گوناگون دارد که یک پتانسیل مهم برای پیشرفت همه‌جانبه استان بر پایه گسترش همکاری‌های فرابخشی بین دانشگاه با بخش‌های مختلف جامعه است.

مدیر استعدادهای درخشان دانشگاه لرستان، از بخش‌های گوناگون مدرسه فرزانگان نوبت اول استعدادهای درخشان بروجرد بازدید و با مدیران، معلمان و دانش‌آموزان این مدرسه گفت‌وگو کرد.

در این بازدید، دانش‌آموزان، خواستار شدند کلاس‌ها، کارگاه‌ها و سمینارهای علمی آموزشی با موضوعاتی همچون انیمیشن، برنامه‌نویسی، میکروبیولوژی، زیست فناوری، سلول‌های بنیادی، اعتماد به نفس و گفت‌وگو، نجوم و انرژی‌های نو، توسط دانشگاه لرستان با حضور دانش‌آموزان مستعد برگزار شود.

مدیر گروه استعدادهای درخشان دانشگاه لرستان نیز قول داد حداکثر تلاش خود را به‌کار خواهد بست تا درخواست دانش‌آموزان، پس از دریافت مجوزهای قانونی، برآورده شود.

در این نشست سپهوند، مدیر سمپاد آموزش و پرورش استان لرستان و رحمان کلانتری، معاون امور نخبگان بنیاد نخبگان استان لرستان نیز حضور داشتند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 998473

مهمترین اخبار ایران و جهان: