نیوز سیتی!
09 دی 1401 - 15:12

۹ دی نماد ایجاد وحدت و یکپارچگی ملی است

قشم - فرماندار شهرستان قشم گفت: 9 دی روز بزرگ از عناصر قدرت نظام و نمونه ای از ظرفیت های ایران اسلامی برای ایجاد وحدت و یکپارچگی ملی در تقابل با جبهه دشمن حول محور ولایت فقیه بود.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد محمدحسینی بیان داشت: نهم دی ۱۳۸۸، روز مقدسی است که در آن ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی، با خلق حماسه ای عظیم دشمنان خدا و دینش را مایوس و نا امید ساختند و قلب امام زمان (عج) و نایب بر حقش حضرت آیت الله العظمی خامنه ای (مدظله العالی) را شاد کردند.

وی عنوان کرد: شور عاشورایی، بصیریت حسینی و تبعیت ولایی ملت انقلابی ایران اسلامی در خلق حماسه بزرگ نهم دی ۸۸، سران فتنه و ایادی وابسته به استکبار جهانی را رسوا کرد و به آنان فهماند ملتی که از مکتب حضرت سیدالشهدا (ع) درس گرفته، اعتقادات دینی و شعور انقلابی و باورهای دینی و ایمانی خود را با هیچ چیز معامله نمی کند و اجازه نمی دهد کمترین بی حرمتی و تعرضی به اعتقادات و آرمان هایش شود.

فرماندار قشم توضیح داد: فتنه ۸۸ و رخدادهای پس از انتخابات دهم ریاست جمهوری از حوادث آموزنده و عبرت ساز تاریخ انقلاب اسلامی و کشور است که یادآوری آن خواهد توانست بصیریت و هوشمندی مضاعف ملت ایران در قبال تلاش های جبهه دشمن برای فتنه آفرینی های جدید را بر انگیزد.

محمدحسینی اضافه کرد: در سالروز این حماسه مردمی، امروز (جمعه نهم دی ۱۴۰۱) فرماندار و تمامی دستگاه های اجرایی شهرستان قشم، پاسخگوی نماز گزاران جمعه خواهند بود.

وی اظهار کرد: بنا به تاکید رئیس جمهور و رویکرد دولت مردمی ایران قوی برای بررسی بی واسطه مسایل مردم و پیگیری تا حصول نتیجه قطعی، مدیران و نمایندگان تام الاختیار دستگاه هایی اجرایی شهرستان قشم هر هفته با برپایی میز خدمت شنونده و پیگیر درخواست مراجعین بوده اند.

فرماندار شهرستان قشم اعلام کرد: تمامی مدیران دستگاه های اجرایی و نمایندگان تام الاختیار آنان در مصلی امام علی علیه السلام و مصلی اهل سنت، امروز و همزمان با سالروز یوم الله ۹ دی حضور خواهند یافت.

منبع: مهر
شناسه خبر: 943929

مهمترین اخبار ایران و جهان: