نیوز سیتی!
28 دی 1401 - 20:12

یاد شهدای ۲۸ دی ماه سنندج گرامی داشته شد

سنندج- روز ملی مقاومت و پایداری مردم سنندج با حضور خانواده های شهدای بمباران ۲۸ دی ماه سال ۶۵ گرامی داشته شد.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار سید صادق حسینی فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان روز چهارشنبه در مراسم یادواره شهدای بمباران ۲۸ دی شهرستان سنندج اظهار داشت: هدف دشمن در جنگ تحمیلی با تمام تجهیزاتی که از کشورهای استکباری دریافت کرده بود شکست انقلاب بود که ملت شریف ایران و رزمندگان ما دشمن را با دفاع از تمامیت ارضی و انقلاب را به شکست واداشتند.

وی گفت: دشمن در مقاطع مختلف جنگ برای جبران شکست هایش گاهاً از همه امکاناتش برای بمباران علیه مردم بی گناه و مظلوم این کشور به کار برد تا بدین شکل جبران شکست کند.

سردار حسینی خاطر نشان کرد: دشمنان این انقلاب امروز برای دفاع از یک زن این همه غوغا سالاری می کنند در حالی که بمباران شیمیایی مردم حلبچه از مواردی بود که نه تنها ابراز تاسف نکردند بلکه اخبار این بمباران را نیز پخش نکردند و حتی اجازه ورود داروهای شیمیایی را برای درمان به این بیماران ندادند.

وی عنوان داشت: امروز به برکت خون شهدا و پیشرفتی که این انقلاب داشته است دشمن باز هم در مقابل آن ایستاده است تا به هر شکلی این انقلاب را محکوم کنند اما این انقلاب با دفاع از خون شهدا هرگز از بین نمی رود و گرچه رفتن آن‌ها خسارت بزرگی برای جامعه و خصوصاً خانواده‌های آن‌ها محسوب می‌شود، اما نتایج و برکات فراوانی به دنبال دارد تا آنجا که امروز می‌توان این برکات را در اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی مشاهده کرد.

فرمانده قرارگاه استانی شهید شهرامفر گفت: دشمن امروز با به راه انداختن کمپین وکالت می خواهد تعدادی از افراد منفور را برای این انقلاب تعیین کند که این نشان دهنده اوضاع به هم ریخته دشمنان است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 985373

مهمترین اخبار ایران و جهان: