نیوز سیتی!
21 دی 1401 - 12:41

دستگاه‌های استان کرمان موظف به شناسایی تهدیدات حوزه‌های ماموریتی هستند

مدیرکل پدافند غیرعامل استان کرمان با اشاره به اینکه امروز بیش از هر زمانی اهمیت پدافند غیرعامل در کشور احساس می‌شود، گفت: همه دستگاه‌ها موظف به شناسایی خطرات و تهدیدات حوزه‌های ماموریتی خود هستند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، ابراهیم کریمی صبح امروز در همایش پدافند سایبری که در سالن شهید مرتضوی استانداری کرمان برگزار شد، با گرامیداشت یاد و خاطره شهید سپهبد قاسم سلیمانی، اظهار داشت: شهید سلیمانی سال‌ها کار پدافند غیرعاملی انجام داد تا امنیت در کشور برقرار شود.

وی با بیان اینکه امروز امنیت موجود را مرهون خون شهدا به‌ویژه شهید سپهبد قاسم سلیمانی هستیم، افزود: پدافند غیرعامل یک اصل در برقراری امنیت بوده و تاکید مقام معظم رهبری است.

مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری کرمان، بیان کرد: در شرایط امروز و تهدیداتی که برای کشور وجود دارد، می‌طلبد که با تهمیدات و اقداماتی بازدارنده و پیشگیرانه روند موجود پدافند غیرعامل را تقویت کنیم.

وی با بیان اینکه در چند روز گذشته همایش پدافند غیرعامل در جنوب استان کرمان با حضور مسئولان و اساتید کشوری در این حوزه برگزار شد، افزود: پدافند غیرعامل در حوزه سایبری، اهمیت بیشتری دارد و باید این مهم را بسیار جدی بگیریم.

کریمی با اشاره به اینکه امروز بیش از هر زمانی اهمیت پدافند غیرعامل در کشور و استان کرمان احساس می‌شود، گفت: همه دستگاه‌ها موظف به شناسایی خطرات و تهدیدات حوزه‌های ماموریتی خود هستند.

انتهای پیام/511/

منبع: تسنیم
شناسه خبر: 970073

مهمترین اخبار ایران و جهان: