نیوز سیتی!
12 بهمن 1401 - 09:35

افتتاح ۵۰ پروژه همزمان با دهه فجر در اردستان

فرماندار شهرستان اردستان گفت:۵۰ پروژه در زمینه‌های مختلف همزمان با دهه فجر در شهرستان اردستان افتتاح خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردستان، سید محمد هادی احمدی‌طبا فرماندار اردستان در نشست خبری به مناسبت دهه فجر، اظهار داشت: اتفاق بزرگی که در قرن گذشته میلادی و شمسی رخ داد انقلاب اسلامی به رهبری امام راحل بود و بعد از انقلاب اتفاقات دیگری رخ داد و جهان را آماده یک اتفاق بزرگ‌تر کرد و هم‌اکنون ما جایگاه و قدرت انقلاب اسلامی را در جهان شاهد هستیم.

وی با بیان اینکه یکی از شاخصه‌های نفوذ نرم جمهوری اسلامی مرجعیت و محور بودن آن در نظام است.  افزود: اگر قدرت و نفوذ نرم انقلاب اسلامی در کشور تبیین می‌شد اتفاقات خوبی رخ می‌داد و همدلی بی‌نظیری را شاهد بودیم.

احمدی‌طبا با اشاره به برنامه‌های دهه فجر در شهرستان، بیان کرد: برنامه های دهه فجر در شهرستان اردستان از دوازدهم بهمن ماه با گلباران نمادین تمثال امام و نواختن زنگ انقلاب آغاز می‌شود و نمایشگاه دستاوردهای هنرجویان هنرستان دکتر فاطمی اردستان نیز افتتاح خواهد شد.

فرماندار اردستان یادآور شد:سلسله جلسات،سخنرانی‌ها و مباحث بصیرت افزایی در دهه فجر در شهرستان اردستان برگزار خواهد شد و بسیاری از مباحث برای مردم تبیین می‌شود.

وی با اشاره به حضور خود در برنامه زنده تلویزیونی، خاطرنشان کرد: پنجشنبه صبح در برنامه زنده تلویزیونی از شبکه استانی اصفهان گوشه‌ای از دستاورد‌های نظام جمهوری اسلامی را خدمت مردم خواهیم گفت.

احمدی‌طبا با اشاره به افتتاحیه‌ها در دهه فجر، تاکید کرد: در دهه مبارک فجر در شهرستان اردستان ۵۰ پروژه در حوزه‌های مختلف عمرانی،راهداری،آموزش و پرورش،مخابرات،گاز ، آبفا و غیره به ارزش ۷۰ میلیارد تومان افتتاح می‌شود.

فرماندار اردستان ادامه داد: افتتاح پژوهشسرای گلخنی زواره،باند دوم محور تلک‌آباد، روشنایی کمربندی اردستان، مخزن آب شهراب و همچنین در حوزه مخابراتی نیز تاسیس، توسعه و ارتقای شبکه‌ها از جمله افتتاحیه‌ها در دهه فجر است.

وی در خصوص اقدامات انجام شده برای نوروز ۱۴۰۲ و با بیان اینکه در حوزه گردشگری اتفاقات خوبی رقم خواهد خورد، گفت: متاسفانه یکی از مشکلات ما در حوزه گردشگری این است که در اردستان راهنمای تور تخصصی نداریم که در همین راستا چندین راهنمای تور در حوزه‌های مختلف طبیعت‌گردی،ابنیه تاریخی و غیره تقویت خواهند شد.

پایان پیام/۶۳۱۳۵

منبع: فارس
شناسه خبر: 1011929

مهمترین اخبار ایران و جهان: