نیوز سیتی!
13 بهمن 1401 - 05:23

افتتاح و کلنگ‌زنی 291 پروژه در شهرستان زنجان

فرماندار زنجان با اشاره به اینکه ۲۹۱ پروژه همزمان با ایام الله دهه فجر در شهرستان افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود، گفت: برای این پروژه‌ها اعتباری بالغ بر 4 هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان هزینه شده است.

پرویز خالقی، فرماندار زنجان در گفت‌وگو با فارس ضمن تبریک ایام‌الله دهه فجر انقلاب اسلامی، با اشاره به اینکه ۲۹۱ پروژه همزمان با ایام الله دهه فجر در شهرستان افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود، اظهار داشت: برای این پروژه‌ها اعتباری بالغ بر 4 هزار و  ۱۰۰ میلیارد تومان هزینه شده است.

فرماندار زنجان با اشاره به اینکه طی روزهای دهه فجر سالجاری، از ۲۴۸ پروژه با اعتباری بالغ بر بیش از ۳ هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان بهره‌برداری خواهد شد، افزود: در این ایام شاهد آغاز عملیات اجرایی ۴۳ طرح با اعتباری بالغ بر بیش از ۴۸۹ میلیارد تومان خواهیم بود.

وی همچنین افزود: از تعداد ۲۹۱ طرح و پروژه شهرستان زنجان در دهه فجر سالجاری، ۲۹ طرح اقتصادی با اعتباری بالغ بر بیش از ۳ هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان و با اشتغالزایی مستقیم برای یکهزار نفر به بهره برداری خواهند رسید.

نماینده عالی دولت در شهرستان زنجان همچنین از برنامه ریزی و اجرای بیش از ۵۰۰ برنامه فرهنگی، اجتماعی، ورزشی، هنری و ... در اقصی نقاط شهرستان زنجان به مناسبت فرارسیدن ایام الله دهه مبارک فجر خبر داد.

پایان پیام/73021

منبع: فارس
شناسه خبر: 1014173

مهمترین اخبار ایران و جهان: