نیوز سیتی!
16 دی 1401 - 15:45

چهارباغ به عنوان یک حوزه انتخابی مستقل مجلس قلمداد شود

چهارباغ- امام جمعه چهارباغ گفت: یکی از حقوق مردم چهارباغ این است که این شهرستان به عنوان یک حوزه انتخابی مستقل قلمداد شود و یکی از نمایندگان جدید به آن تخصیص یابد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام قادر محمدی ظهر جمعه در خطبه‌های نماز جمعه چهارباغ با تسلیت سالروز وفات حضرت ام‌البنین (س) اظهار کرد: نباید از فداکاری و ایثار مادران و همسران شهیدان غافل شویم به واقع که آنها با ادامه دادن صبورانه راه عزیزان خود سربازان گمنامی هستند.

وی با بیان اینکه شهدا توصیه‌های مهمی برای ما داشتند که باید چراغ راه ما باشد، تصریح کرد: یکی از مهمترین‌ها آنها اهمیت دادن به فریضه مهم حفظ حجاب و عفاف اسلامی است.

امام جمعه چهارباغ بیان کرد: رزمایش ذوالفقار ارتش پیام روشنی برای دشمنان ایران اسلامی به ویژه صهیونیست‌ها بود، دشمنان باید بدانند که هر اقدام علیه منافع جمهوری اسلامی با پاسخ قاطع و پشمیان‌کننده مواجه می‌شود.

وی با بیان اینکه ارتش در ماه‌های گذشته از یک پایگاه راهبردی پهپادی به نام ۳۱۳ رونمایی کرد، خاطرنشان کرد: این اقدام پیام‌های زیادی داشت به ویژه اینکه در حاشیه این مراسم پهپاد آرش ۲ ویژه تهاجم به تل‌آویو و حیفا رونمایی شد.

محمدی با بیان اینکه در صورتی که تعداد نمایندگان استان البرز در مجلس شورای اسلامی افزایش یابد باید حوزه‌های انتخابی نیز افزایش یابد، گفت: این امر به توسعه استان به ویژه حوزه‌های انتخابی جدید کمک شایانی خواهد کرد.

وی متذکر شد: یکی از حقوق مردم چهارباغ این است که این شهرستان به عنوان یک حوزه انتخابی مستقل قلمداد شود و یکی از نمایندگان جدید به آن تخصیص یابد، البته این امر می‌تواند به انضمام یکی از شهرستان‌های اطراف مثل نظرآباد یا اشتهارد صورت گیرد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 958573

مهمترین اخبار ایران و جهان: