نیوز سیتی!
25 دی 1401 - 18:53

راه های اصلی شهرستان بهار باز است

همدان- فرماندار شهرستان بهار با بیان اینکه ۶ هزار کیلومتر باند در این شهرستان برفروبی شده است، گفت: راه‌های اصلی کاملاً باز است و تردد روانی حکم فرما است.

روح الله نباتی در گفتگو با خبرنگار مهر بیان کرد: باتوجه به اینکه شهرستان بهار در مسیر مواصلاتی بین مرکز استان، مرکز کشور با غرب کشور قرار گرفته است، از شب گذشته عملیات برفروبی و پاشیدن نمک وشن و ماسه گردنه اسدآباد شروع شده است.

وی با بیان اینکه طی بازدید انجام شده گردنه باز است و مشکلی در تردد وجود ندارد، اظهار کرد: راه‌های اصلی کاملاً باز است و تردد روانی حکم فرما است.

فرماندار شهرستان بهار افزود: راه‌های روستایی بعد از اینکه راه‌های اصلی و شریانی باز شدند، شروع به باز کردن راه‌های روستایی کرده‌ایم.

نباتی در ادامه تشریح کرد: راهداری شهرستان بهار در حال بازگشایی راه‌های روستایی است و چندین نقطه نیز به خاطر شدت بارش از صبح مسدود بود که در حال بازگشایی هستند.

وی ادامه داد: باتوجه با سرما وبرودت هوا در شب امکان تردد سنگین وجود دارد که بدین منظور محل‌هایی برای اسکان مسافران در مساجد، حسینیه‌ها، راهدارخانه‌ها وپایگاه امداد هلال احمر مهیا شده است.

فرماندار شهرستان بهار در پایان گفت: تعداد ۲۲ دستگاه ماشین آلات و تعداد ۴۰ نفر راهدار دراین شهرستان در حال خدمت رسانی هستند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 978973

مهمترین اخبار ایران و جهان: