نیوز سیتی!
25 دی 1401 - 17:40

کم کاری مسئولان در اجرای کنگره ۳۴۰۰ شهید قابل قبول نیست

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: کم کاری مسئولان در اجرای کنگره ۳۴۰۰ شهید قابل قبول نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، غلامحسین محمدی‌اصل بعدازظهر امروز  در جلسه ستاد ملی بزرگداشت ۳۴۰۰ شهید استان اردبیل با بیان اینکه کنگره شهدا برای همه است و همه مدیران و مسئولان باید در این خصوص قدم بردارند، اظهار کرد: برگزاری هرچه بهتر کنگره ۳۴۰۰ شهید استان اردبیل اهتمام و اراده جهادی و میدانی مدیران و مسئولین استان را می‌طلبد و کم کاری در این خصوص قابل قبول نمی‌باشد‌.

وی افزود: استان اردبیل در ایام اخیر و در ایام شهادت حضرت زهرا(س) میزبان ۱۰ شهید گمنام والامقام بود که این حضور شهدا مایه خیر و برکت برای استان بود.

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل تصریح کرد: شهدای گمنام تازه تفحص شده فتنه را که از خارج از کشور و از طریق دشمنان قسم خورده مدیریت می شد را خاموش کردند.

از عدم حضور مسئولان در تشییع پیکر شهدای گمنام گلایه‌مند هستم

وی بیان کرد: از مردم ولایتمدار و همیشه صحنه استان که در برنامه‌های تشییع و خاکسپاری شهدا بی‌بدیل و بی‌نظیر بودند قدردانی می‌کنم ولی از برخی مسئولان به دلیل عدم حضور در ۱۱۱ برنامه اجرا شده برای شهدای گمنام گلایه‌مند هستیم.

محمدی‌اصل شهدا را نماد عزت و اقتدار کشور عنوان کرد و عنوان کرد: عملکرد برخی مسئولین و مدیران استانی در راستای پیام و اهداف و شهدا قابل قبول نیست چرا که همه مسئولین در قبال شهدا وظایف سنگین و خطیری دارند.

وی تاکید کرد: اگر جانفشانی و ایثار شهدای عزیز ما نبود، بدون شک با توطئه دشمنان و کینه‌ای که آنان از نظام و ملت ایران دارند کشور ما همچون سوریه و افغانستان می‌شد.

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: مسئولان باید در راستای پیام و اهداف و آرمان شهدا برای مردم الگو باشند و احساس مسئولیت کنند و به خون شهدا وفادار باشند نه اینکه مردم را با عمل خودشان از پیام و آرامان و وصایای شهدا دور کنند.

پایان پیام/۳۷۲۷/

منبع: فارس
شناسه خبر: 978829

مهمترین اخبار ایران و جهان: