نیوز سیتی!
25 دی 1401 - 12:55

افزایش ۲/۵ میلیون متر مکعبی تولید روزانه گاز در پالایشگاه سرخس/ قطعی گاز نداشتیم

مدیرعامل پالایشگاه گاز شهید هاشمی‌نژاد سرخس با بیان اینکه تولید گاز به صورت پایدار در حال انجام است، گفت: در این ۵ روز با برخی اقدامات ابتکاری و جهادی، ۲/۵ میلیون متر مکعب به صورت روزانه به میزان گاز تولیدی افزوده شد.

یحیی فیضی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سرخس درباره وضعیت تولید گاز در این شهرستان گفت: در ۵ روز گذشته که اوج سرما را داشتیم همکارانم در پالایشگاه گاز شهید هاشمی‌نژاد سرخس به صورت ۲۴ ساعته در محل کار حضور داشتند و با برنامه‌ریزی که داشتیم با وجود دمای منفی ۲۳ درجه در تولید هیچ مشکلی نداشتیم.

مدیرعامل پالایشگاه گاز شهید هاشمی‌نژاد سرخس افزود: در این ۵ روز با برخی اقدامات ابتکاری و جهادی، ۲/۵ میلیون متر مکعب به صورت روزانه به میزان گاز تولیدی افزوده شد.
وی بیان کرد: در این سرمایی که در ۲۰ سال گذشته بی‌سابقه است و میزان مصرف و برداشت گاز بالا است، تولید گاز به صورت پایدار انجام می‌شود و در این مسیر بخش ذخیره‌سازی گاز کمک زیادی به ما کرد و روزانه ۱۷/۵ میلیون متر مکعب برداشت رو از مرکز ذخیره‌سازی گاز داشتیم.
فیضی گفت: انجام تعمیرات اساسی در تابستان باعث شد تا در این روزها شاهد تولید پایدار گاز باشیم.

سرخس، قطعی گاز نداشته است

فرماندار سرخس در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سرخس درباره قطعی گاز در سرخس، گفت: با همکاری خوب مردم در شهرستان سرخس قطعی گاز نداشتیم و فشار گاز پایدار بوده است.
حسن نوری‌زاده افزود: در روستاهایی که از نعمت گاز بی‌بهره هستند نیز سوخت تامین شده و کارت سوخت روستائیان شارژ بود و ضمن اینکه جایگاه‌های توزیع نیز سوخت داشتند و در این زمینه نیز مشکلی نداشتیم.

انتهای پیام/۷۰۰۷۷

منبع: فارس
شناسه خبر: 978073

مهمترین اخبار ایران و جهان: