نیوز سیتی!
22 دی 1401 - 23:47

کاروان شادی به مناسبت ولادت حضرت زهرا در قرچک

برپا شد بمناسبت ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) و روز مادر کاروان شادی با شعار فاطمه سرور زنان است در شهرستان قرچک برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از قرچک، بمناسبت ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) و روز مادر کاروان شادی با شعار" فاطمه سرور زنان است " در شهرستان قرچک برگزار شد. این کاروان شادی با هدف ایجاد روحیه، انگیزه و شادی در بین نوجوانان و جوانان بر پا شد که با استقبال مردم همراه بود.

مجید قیصر پناه بخشدار مرکزی شهرستان قرچک در خصوص کاروان شادی و نشاط اظهار کرد: مسیر حرکت این کاروان از بخشداری شهرستان قرچک با حضور پر شور مردمان، به ویژه نوجوانان و جوانان به طرف چند روستا از جمله محمدآباد، داوود آباد، صالح آباد، قشلاق و ولی آباد با حضور گروه سرود برپا شد و در آخر مراسم مسابقه ای اجرا وجوایزی به برگزیدگان اهدا شد.

وی در رابطه با هدف از برگزاری این کاروان افزود: این کاروان در راستای ترویج فرهنگ فاطمی، مقام و منزلت زن، صورت گرفته است، تا فرهنگ فاطمی در بین زنان و دختران ترویج پیدا کند.

 

 

وی در پایان هدف از برگزاری این کاروان را الگو قرار دادن حضرت فاطمه (س) در زندگی دانست و خاطرنشان کرد: حضرت فاطمه زهرا(س) کامل ترین زن در خانه داری، همسر داری و بهترین الگو برای ملت ایران است و همه مسلمانان جهان می‌توانند از اخلاق و رفتار حصرت فاطمه (س) درس بگیرند.

پایان پیام/۶۷۰۳۷

منبع: فارس
شناسه خبر: 973629

مهمترین اخبار ایران و جهان: