نیوز سیتی!
13 بهمن 1401 - 18:51

توسعه فرهنگ قرآنی در جامعه آسیب زدایی می کند

نوشهر- نماینده ولی فقیه در مازندران بر لزوم توسعه فعالیت های قرآنی در جامعه تاکید کرد و گفت: توسعه فرهنگ قرآنی آسیب زدایی می کند.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله محمدباقر محمدی لائینی عصر پنجشنبه در شورای توسعه فعالیت‌های قرآنی شهرستان نوشهر، ضمن تبریک ایام بیض و سالروز خجسته میلاد امیرالمومنان (ع)، اظهار کرد: از بهترین کارهایی که در چنین ایامی می‌توان انجام داد کار قرآنی است که کاملاً با هدف امامان و هدف انقلاب اسلامی هماهنگ است.

وی افزود: نوشهر از شهرهایی بوده که اعتقادات دینی و قرآنی و نگاه قرآنی دینی و ولایی در آن بسیار چشمگیر است و هر جا فرهنگ قرآنی باشد از مسائل و آسیب‌های اجتماعی خبری نیست.

آیت الله محمدی لائینی یادآور شد: برای تغییر در جامعه باید فرهنگ قرآنی نهادینه شود و انتظارمان این است که زیرساخت فعالیت‌های قرآنی را جدی بگیریم و همچنین جریان تفسیر در استان شکل گیرد.

این مسئول تصریح کرد: طراحی و کار کردن روی سند توسعه فعالیت‌های قرآنی در نوشهر مورد انتظار است و امیدواریم شاهد گسترده شدن فعالیت‌های قرآنی باشیم و دستور مقام معظم رهبری مبنی بر تربیت ۱۰ میلیون حافظ قرآنی باید عملیاتی شود.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1015529

مهمترین اخبار ایران و جهان: