نیوز سیتی!
13 بهمن 1401 - 11:20

دولت رئیسی پروژه‌های نیمه‌تمام از ۱۳ سال قبل را وارد روند تکمیل کرد

فرماندار شهرستان دامغان گفت: با تخصیص اعتبارات سفر رئیس‌جمهوری به استان سمنان، برخی پروژه‌هایی که ۱۲ یا ۱۳ ساله که در دامغان نیمه‌تمام باقی مانده بود، در روند تکمیل قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری فارس از دامغان، مهدی بندرآبادی، فرماندار شهرستان دامغان صبح امروز در دومین روز از ایام‌الله دهه مبارک فجر در آیین افتتاح نیروگاه خورشیدی ۱۰ مگاواتی پاسارگاد با حضور وزیر نیرو اظهار کرد: شهرستان دامغان افزون بر ۱۲۰ هزار جمعیت داشته و از تمدن هشت هزار ساله برخوردار است.

وی بیان کرد: بیش از ۶۵۰ شهید از شهرستان دامغان تقدیم نظام جمهوری اسلامی ایران شده است.

فرماندار شهرستان دامغان ادامه داد: از ویژگی‌های تخصیص اعتبارات سفر رئیس‌جمهوری به استان سمنان و برکات آن برای شهرستان باید گفت که برخی پروژه‌هایی که ۱۲ یا ۱۳ ساله که نیمه‌تمام باقی مانده بود، در روند تکمیل قرار گرفت.

بندرآبادی ادامه داد: در ایام‌الله دهه مبارک فجر سال جاری، ۱۴۵ پروژه عمرانی و اقتصادی با اعتباری بالغ بر ۴۸۰ میلیارد تومان در شهرستان دامغان به بهره‌برداری می‌رسد.

???? نیروگاه خورشیدی دامغان

قطعی در مصارف خانگی به‌خصوص صنایع نداشتیم!

علی‌اکبر علیزاده‌برمی، نماینده مردم شهرستان دامغان در مجلس شورای اسلامی نیز در این مراسم از محرابیان به‌عنوان مدیری پرتوان، سخت‌کوش و بابرنامه یاد و از او تقدیر جانانه‌ای کرد و گفت: اولین اقدام ارزنده محرابیان در تابستان سال گذشته بود که با برنامه‌ریزی صورت‌گرفته، قطعی در مصارف خانگی به‌خصوص صنایع نداشتیم.

وی تصریح کرد: در صورت تخصیص زمین، شرکت گسترش انرژی پاسارگاد آمادگی دارد تا یک سال آینده یک نیروگاه ۲۴ مگاواتی دیگر را آماده بهره‌برداری کند.

نماینده مردم شهرستان دامغان در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: وزارت نیرو در بحث آب برنامه‌ریزی‌های بسیار خوبی انجام داده است.

علیزاده‌برمی گفت: با توجه به اقداماتی که در دستور کار است، با دستور وزیر نیرو، وضعیت پایداری آب دامغان تا ۳۰ سال آینده تأمین خواهد شد.

پایان پیام/74001/م/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1014529

مهمترین اخبار ایران و جهان: