نیوز سیتی!
13 دی 1401 - 09:24

«حاج قاسم» در همه صحنه ها پا به پای رزمندگان مقاومت جنگید

ساوه- فرمانده دوران دفاع مقدس با اشاره به حضور سردار سلیمانی در همه مبارزات محور مقاومت گفت: «حاج قاسم» در همه صحنه ها پا به پای رزمندگان مقاومت جنگیده است.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار محمود چهارباغی شامگاه دوشنبه در یادواره شهید حاج قاسم سلیمانی و شهدای مدافع حرم اظهار کرد: در طول ۴۳ سال تلاش کردیم تحت سلطه بیگانگان نباشیم در همین راستا امام (ره) با تاسی از دین اسلام، انقلاب اسلامی را به وجود آوردند.

وی افزود: آمریکا بخاطر اینکه کشور قدرتمندی مثل ایران از دست داده بود نسخ دشمنی و توطئه‌های مختلف علیه ایران باهدف براندازی نظام اسلامی پیچید.

فرمانده دوران دفاع مقدس تصریح کرد: به گونه‌ای که رسانه‌ها بیگانه اعلام کرده بودند تا چند روز دیگر جشن پیروزی در ایران خواهیم گرفت و انقلاب اسلامی از بین می‌رود اگرچه تلفات جانی و مالی زیادی به کشور وارد کردند اما فرزندان این مرزبوم پای کار آمدند و با عملیات فتح المبین و سایر عملیات آرزوهای دشمنان را نقش بر آب کردند.

سردار چهارباغی با بیان اینکه فداکاری جوانان شجاع در دوران دفاع مقدس یکی از افتخارات تاریخ جهان اسلام است، گفت: رزمندگان دوران دفاع مقدس هرکدام می‌توانستند یک مدیر باشند اما شجاعانه برای اقتدار نظام جان خود را فدا کردند.

وی افزود: وقتی که آمریکا و جیره خواران او در دفاع مقدس شکست خوردند شبیخون فرهنگی راه انداختند اما این توطئه هم با اقتدار سپاه شکست خورد.

فرمانده دوران دفاع مقدس افزود: حاج قاسم و مدافعان حرم در سوریه نیز همانند لبنان و عراق با اقتدار دشمن را شکست دادند.

سردار چهار باغی ادامه داد: سردار سلیمانی غیر از خدا از کسی نترسید در صحنه‌های مختلف هم پا به پای رزمندگان جنگید و الگوی مناسبی برای همه است.

فرمانده در دوران دفاع مقدس تصریح کرد: با حضور سردار سلیمانی حکومت داعش برای همیشه نابود شد و آمریکا و اسرائیل عامل شکست خود را سردار سلیمانی می‌دانستند به همین دلیل ناجوانمردانه ایشان را به شهادت رساندند.

وی افزود: آمریکا فکر می‌کرد با شهادت سردار سلیمانی جبهه مقاومت از بین می‌رود در صورتی که جبهه مقاومت قوی‌تر فعالیت خود را شروع کرد.

فرمانده دوران دفاع مقدس ادامه داد: امروز برخی با راه اندازی اغتشاشات تلاش می‌کنند اقتدار نظام شکسته شود باید گفت زهی خیال باطل است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 951529

مهمترین اخبار ایران و جهان: