نیوز سیتی!
11 بهمن 1401 - 13:31

مدیرعامل هلال احمر چهارمحال و بختیاری: برای کمک به زلزله‌زدگان «خوی» آماده‌ایم

مدیرعامل جمعیت هلال احمر چهارمحال و بختیاری گفت: تیم‌های هلال احمر استان برای کمک‌رسانی به اهالی خوی که در این زمستان سرد دچار حادثه شده‌اند آماده هستند.

مسعود مثنوی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: با مردم زلزله‌زده استان آذربایجان غربی همدردی می‌کنیم و تیم‌های هلال احمر استان برای کمک‌رسانی به اهالی خوی که در این زمستان سرد دچار حادثه شده‌اند آماده هستند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر چهارمحال و بختیاری افزود: امدادگران و تیم‌های امدادی سحر برای ارائه خدمات اجتماعی آماده خدمت‌رسانی به هموطنانمان در استان آذربایجان هستند اما تاکنون درخواست کمک و یا اعلام نیازی از این استان به ما نشده است.

وی ادامه داد: معمولاً در این گونه حوادث امدادرسانی از طریق استان‌های نزدیک‌تر انجام می‌شود و از آنجایی که چهارمحال و بختیاری نسبت به آذربایجان مسافت طولانی‌تری دارد لذا درصد درخواست کمک بسیار پایین است اما اگر درخواستی هم صورت بگیرد آمادگی کامل برای یاری داریم.

مثنوی گفت: اقلام زیستی و امدادی مورد نیاز در انبارهای استان ذخیره است و اگر درخواست کمک باشد برای ساماندهی کمک‌های مردمی فراخوان نیز اعلام می‌شود تا مردم نیز در این کار خداپسندانه شریک باشند.

پایان پیام/ ۶۸۰۳۶

منبع: فارس
شناسه خبر: 1009829

مهمترین اخبار ایران و جهان: