نیوز سیتی!
13 دی 1401 - 16:09

جان‌فدا| اندیشه سردار سلیمانی در عرصه ظلم ستیزی، مسیر آینده را مشخص کرده است

مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری خراسان جنوبی گفت: اندیشه و خط مشی سردار سلیمانی در عرصه مقاومت و ظلم ستیزی، مسیر آینده را مشخص کرده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، فرشته اسدزاده، مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری خراسان جنوبی امروز با بیان این مطلب در حاشیه جلسه مشورتی برنامه ریزی ویژه هفته گرامیداشت مقام زن، اظهار داشت: اگر امروز دشمن با وجود اینکه جسم حاج قاسم بین ما نیست، از نام حاج قاسم واهمه دارد، به این خاطر است که اندیشه و خط مشی این بزرگ مرد در عرصه مقاومت و ظلم ستیزی، مسیر را مشخص کرده است.

وی با بیان این که لحظه شنیدن خبر شهادت سردار سلیمانی یقیناً از خاطر هیچ ایرانی نخواهد رفت، تصریح کرد: در این لحظه گویی خبر از دست دادن یک پدر را شنیدیم و کوهی از غم در یک آن بر سرمان آوار شد.

مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده اضافه کرد: سردار سلیمانی در اذهان مردم بخصوص جوانان ما مردی رشید، نترس، شجاع و دلاور نقش بسته بود و مردم نمی خواستند به هیچ وجه این مرد را از دست بدهند.

اسدزاده با تأکید بر این که سردار سلیمانی به معنای واقعی نماد یاحی یا قیوم بود، افزود: جسم وی از کره خاکی و از بین ما پرکشید اما روح بزرگ این شهید والامقام کماکان اثر وصفی ارزشمندی را در بین امت اسلامی به جا گذاشته است.

وی یکی از موارد بسیار مهم که به عنوان فرصتی ارزشمند برای متولیان امور فرهنگی فراهم شده را سیره حاج قاسم برشمرد و گفت: سردار سلیمانی الگوی بشریت در شجاعت، ذکاوت، تواضع، مردم داری و از همه مهمتر اطاعت پذیری است.

مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده با تأکید بر ضرورت تببین گفتمان انقلاب و گفتمان حاج قاسم سلیمانی برای نوجوانان و جوانان یادآور شد: به فرموده مقام معظم رهبری جوانان ما در این زمان تشنه حضور حاج قاسم ها هستند.

اسدزاده متذکر شد: وظیفه مسئولان نظام و دولت برای شناخت سیره حاج قاسم به جوانان سخت و مشکل است.

وی اظهار امیدواری کرد: با همت مسئولین فرهنگی، الگوی حاج قاسم در مسیر تربیت دهه هشتادی ها و دهه نودی ها مدنظر قرار گیرد.

پایان پیام/۳۶۳۵

منبع: فارس
شناسه خبر: 952729

مهمترین اخبار ایران و جهان: