نیوز سیتی!
13 دی 1401 - 17:16

هوای شاهرود سالم است/ دستگاه سنجش در مرحله تست

سمنان- معاون استاندار سمنان ضمن رد آمار آلودگی هوا در شاهرود، گفت: هوای این شهرستان پاک است و دستگاه سنجش به واسطه جدید بودن هنوز در مرحله تست قرار دارد و لذا قابل استناد نیست.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد حمیدی ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران به میزبانی استانداری سمنان ضمن اشاره به شائبه آلودگی هوا در شاهرود، بیان کرد: دستگاه جدید نصب شده توسط شهرداری شاهرود که بری اندازه‌گیری و پایش وضعیت آلودگی هوای این شهر خریداری شده و در حال سپری کردن مراحل تست اولیه است.

وی با بیان اینکه اعداد و ارقام اعلام شده مورد تأیید قطعی نیست و لذا آنچه از سوی کارشناسان محیط زیست شهرستان شاهرود در خصوص وضعیت هوای این شهر اعلام شده، صحیح و مورد تأیید خواهد بود، تاکید کرد: بر اساس پایش های انجام شده، وضعیت هوای شاهرود طی چند روز گذشته نه تنها در وضعیت نگران کننده و آلوده نیست.

معاون استاندار سمنان با بیان اینکه بلکه با توجه به نتایج احصا شده، هوای این شهر در وضعیت سالم بوده وجای هیچ گونه نگرانی برای مردم این شهرستان وجود ندارد، تاکید کرد: مردم نباید نگرانی از این بابت داشته باشند.

حمیدی افزود: تجهیزات نصب شده در ایستگاه پایش شهر شاهرود بزودی مراحل نصب نهایی و اخذ تأیید لازم را به انجام رسانده و پس از طی این مراحل، آمار و نتایج حاصل از پایش وضعیت هوا به صورت روزانه و رسمی اعلام خواهد شد

منبع: مهر
شناسه خبر: 952829

مهمترین اخبار ایران و جهان: