نیوز سیتی!
15 بهمن 1401 - 14:38

۳۱۰ طرح عمران روستایی در استان زنجان مورد بهره برداری قرار گرفت

زنجان-مدیرکل امور روستایی استانداری زنجان گفت: ۳۱۰ طرح عمران روستایی با اعتبار ۳۷۷ میلیارد تومان در استان در چهارمین روز از دهه مبارک فجر به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار مهر، وجیه‌الله بیگدلی صبح شنبه در روستای یامچی شهرستان زنجان گفت: در دولت سیزدهم، تا کنون ۴۹۸ میلیارد تومان اعتبار به حساب دهیاری‌ها واریز شده است که این رقم در مقایسه با گذشته ۴ برابر شده است.

وی با بیان اینکه، امسال ۲۴ دستگاه ماشین آلات مورد نیاز بخش روستایی، تامین شده است، افزود: ۱۰ دستگاه در هفته دولت تحویل دهیاری ها شد و ۱۳ دستگاه هم شامل نیسان، تراکتور و کامیون حمل مکانیزه زباله، امروز و ۶ دستگاه هم طی روزهای آینده تحویل می‌شود.

مدیرکل امور روستایی استانداری زنجان تصریح کرد: ۴۰ دستگاه ماشین آلات سبک و سنگین روستایی نیز از محل تسهیلات پست‌بانک، اعطاء خواهد شد.

بیگدلی با تاکید بر اینکه این توفیقات حاصل همراهی تلاش‌های استاندار و معاون عمرانی وی بود گفت: با همراهی، بنیاد مسکن در چهار بخش در روستاها امور عمرانی انجام شده است، افزود: بیش از یک میلیون متر مربع آسفالت ریزی، بالای ۳۰۰ کیلومتر جدولگذاری، و ۴۰ هزار متر مربع سنگ‌فرش از جمله این اقدامات در بخش روستایی سطح استان است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1018529

مهمترین اخبار ایران و جهان: