نیوز سیتی!
26 مهر 1402 - 12:30

چشم سازمان‌های بین‌المللی در برابر جنایات رژیم غاصب کور شده است

رئیس مرکز اسلامی گلستان گفت: تمامی سازمان‌های بین‌الملل که خود را حامی مردم جهان معرفی می‌کنند در برابر جنایات رژیم غاصب سکوت کرده و چشمانشان کور شده است.

حجت‌الاسلام نورعلی دیلم ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در گرگان با محکوم کردن جنایات رژیم غاصب صهیونیست به بیمارستان المعمدانی اظهارکرد: سازمان‌های بین‌المللی که فریاد ریاکارانه و دروغ دفاع و حمایت از حقوق بشر انها گوش فلک را کر کرده‌است الان کجا هستند و چرا چشمانشان در برابر این جنایات عظیم رژیم غاصب صهیونیست کور شده و سکوت کردند.

وی تصریح کرد: شب گذشته هولوکاست واقعی توسط خون‌آشام‌های هار صهیونیست در بیمارستان غزه به وقوع پیوست  و زنان و کودکان بی‌پناه و بیمار در کنار کادر بیمارستان قطعه‌قطعه شده و در آتش کینه صهیونیست کافر سوختند.

رئیس مرکز اسلامی گلستان خاطرنشان کرد: ما بر نظاره‌گران بی‌شرم بین‌المللی،سران نامسلمان کشورهای اسلامی که به جای دفاع از مظلومان غزه، کشتی کمک‌های خود را برای رژیم غاصب می‌فرستند، نفرین می‌کنیم و هشدار می‌دهیم که دست از این کارهای ناجوانمردانه خود بردارند‌.

وی ادامه داد: هرچند از مجامع بین‌المللی و طرفدار حقوق بشر آمریکایی انتظاری نداریم اما برای حفظ آبروی خود اجازه ادامه جنگ‌افروزی را به رژیم سفاک صهیونیستی ندهند.

دیلم گفت: رزمندگان جبهه مقاومت در جهان و منطقه به زودی پاسخ قاطع و بازدارنده به این جنایت‌ها خواهند داد.

پایان پیام/۸۳۰۲۱

منبع: فارس
شناسه خبر: 1542173

مهمترین اخبار ایران و جهان: