نیوز سیتی!
26 مهر 1402 - 13:19

خراسان‌جنوبی‌ها برای اعلام انزجار از رژیم کودک‌کش اسرائیل خودش به میدان آمدند

امروز خراسان‌جنوبی‌ها بعد از اقامه نماز ظهر و عصر به میدان قدس و اصلی شهرها این استان آمدند و انزجار خویش را از رژیم کودک‌کش اسرائیل و حمایت فلسطینی‌ها اعلام کردند.

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند،امروز خراسان‌جنوبی‌ها بعد از اقامه نماز ظهر و عصر به میدان‌های‌ قدس و اصلی شهرها این استان آمدند و انزجار خویش را از رژیم کودک‌کش اسرائیل و حمایت فلسطینی‌ها اعلام کردند.

مردم مرکز خراسان جنوبی ساعت ۱۲ با حضور در میدان قدس بیرجند جنایات رژیم کودک‌کش اشغالگر قدس را با سر دادن شعارهایی چون مرکز براسرائیل، مرگ بر آمریکا، مرگ بر رژیم کودک‌کش و.... را محکوم کردند.

تجمع طلاب و روحانیون

همچنین صبح امروز طلاب و روحانیون حوزه های علمیه خراسان جنوبی نیز در حرکتی خودجوش این جنایات را محکوم کردند و حمایت خویش را فلسطینان اعلام داشتند.

تجمع طلاب و اساتید حوزه علمیه امام صادق (ع) طبس نیز صبح امروز در محکومیت جنایات رژیم غاصب اسرائیل در حمله دیشب بیمارستان معمدانی غزه برگزار شد.

تجمع دانشگاهیان

همچنین تجمع بزرگ دانشگاهیان علوم پزشکی بیرجند در محکومیت جنایت رژیم صهیونیستی در حمله به بیمارستان معمدانی غزه و قتل عام مردم بی‌گناه  امروز بعد از نماز ظهر و عصر در مزار شهدای گمنام دانشگاه علوم پزشکی بیرجند برگزار شد.

 تجمع دانشجویی و  اعلام انزجار در پی جنایت جدید رژیم صهیونیستی و شهادت بیش از هزار نفر از مردمان بی گناه غزه در مزار شهدای گمنام دانشگاه آزاد اسلامی بیرجند بعد از اقامه نماز ظهر و عصر برگزار شد.

استادان و دانشجویان دانشگاه بیرجند نیزبرای محکومیت جنایات اسرائیل و حمایت از مردم مظلوم فلسطین در مسجد امام صادق (ع) این مرکز آموزش عالی اجتماع کردند.

تجمع بزرگ اعلام انزجار از جنایت اسرائیل و حمایت از ملت مظلوم فلسطین نیز در گلستان طالقانی سرایان به صورت خودجوش  صبح امروز برگزار شد.

همچنین فردوسی‌ها با حضور در میدان انقلاب این شهر اعلام انزجار خود را در محکومیت جنایات رژیم غاصب صهیونیستی در بمباران مراکز درمانی و اعلام همبستگی با مقاومت اسلامی فلسطین اعلام داشتند.

تجمع امت حزب الله و همیشه در صحنه شهرستان قاینات نیز در پی جنایات رژیم اشغالگر صهیونیستی در غزه بعد از اقامه نماز و عصر در مسجد جامع قاین برگزار شد.

مردم بشرویه نیز امروز در تجمعی خود جوش  حمله وحشیانه رژیم نامشروع اسرائیل به بیمارستان معمدانی در غزه را محکوم کردند.

اعلام انزجار اهل سنت درمیان

مراسم اجتماع اعتراضی به اقدامات رژیم وحشی صهیونیستی بعد از نماز ظهر و عصر در  روبه روی مسجد جامع اهل سنت شهراسدیه برگزار شد و اهل سنت و تشیع شهرستان درمیان جنایات این رژیم اشغالگر را محکوم کردند.

تجمع مردم ولایت مدار شهرستان مرزی زیرکوه در محکومیت جنایت رژیم اسراییل در بمباران بیمارستان غزه و شهادت صدها زن و کودک بیگناه نیز بعد از نماز ظهر و عصر در مسجد جامع حاجی آباد در بلوار امام رضا (ع) این شهر برگزار شد.

این خبر تکمیل می شود....

 

منبع: فارس
شناسه خبر: 1542273

مهمترین اخبار ایران و جهان: