نیوز سیتی!
12 آبان 1402 - 15:14

دستور وزیر کشور به استاندار گیلان: همه تمهیدات لازم برای کمک به مجروحان حادثه آتش‌سوزی مرکز ترک اعتیاد به کار گرفته شود

در تماس وزیر کشور با استاندار گیلان به فراهم آوری تمهیدات و امکانات لازم را برای کمک به مجروحان این حادثه، بررسی علت این حادثه و معرفی عامل یا عاملان آن به دستگاه قضایی تأکید شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، پس از وقوع آتش‌سوزی در یک مرکز ترک اعتیاد در کلیدبر شهرستان لنگرود که منجر به فوت ۳۲ و زخمی شدن ۱۶ نفر از هموطنان تحت درمان بیماری اعتیاد در این مرکز بودند، اسدالله عباسی استاندار گیلان در ساعات ابتدایی این حادثه ناگوار در محل حادثه حاضر و ضمن آگاهی از جزئیات و دلایل این اتفاق گزارشی را به احمد وحیدی وزیر به‌صورت تلفنی داد.

وحیدی،که به همراه هیئت دولت در سفر استانی کردستان بسر می‌برد، پس از اطلاع از حادثه آتش سوزی در یک کمپ ترک اعتیاد، در این تماس تلفنی با استاندار گیلان در جریان جزئیات این حادثه قرار گرفت و ضمن دستور فوری برای کمک به مصدومان، بررسی دقیق علت آن و برخورد قاطع و قانونی با مسبب یا مسببان این حادثه را خواستار شد.

وزیر کشور همچنین، با خانواده فوت شدگان آتش‌سوزی کمپ ترک اعتیاد ابراز همدردی کرد و از استاندار گیلان خواست همه تمهیدات و امکانات لازم را برای کمک به مجروحان این حادثه بکار گیرد و علت این حادثه را مورد بررسی دقیق قرار دهند و در صورت قصور انسانی عامل یا عاملان آن را به دستگاه قضایی معرفی کنند.

پایان پیام/۳۳۸۹

منبع: فارس
شناسه خبر: 1559773

مهمترین اخبار ایران و جهان: