نیوز سیتی!
11 آبان 1402 - 13:59

کیفیت آرد و نان در برخی نانوایی‌های گیلان مناسب نیست

نماینده عالی دولت در گیلان با بیان اینکه توزیع هوشمند آرد و نان در گیلان باید به طور کامل اجرا شده و نواقص برطرف شود، گفت: باید نظارت جدی بر عملکرد نانوایی‌ها صورت گیرد زیرا هنوز کیفیت آرد و نان و در برخی از واحدهای نانوایی مناسب نیست.

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، اسدالله عباسی استاندار گیلان ظهر امروز در جلسه ستاد تنظیم بازار گیلان و در سالن الغدیر استانداری با بیان اینکه آمادگی خوبی تامین اقلام شب عید و ماه رمضان در گیلان وجود دارد، اظهار کرد: نباید کارها برای تامین اقلام اساسی مردم را به هفته‌های پایانی سال موکول کنیم از این رو تمامی دستگاه‌ها باید در یک هماهنگی کامل به وظایف خود عمل کنند. 

وی با اشاره به اتخاذ تصمیمات لازم در خصوص تامین و ذخیره‌سازی گوشت و مرغ برای نیاز بازار در ایام نوروز و ماه رمضان گفت: با توزیع به موقع مرغ و گوشت علاوه بر تأمین نیازهای مردم، قیمت‌های بازار را به تعادل می‌رسد. 

نماینده عالی دولت در گیلان با تاکید بر لزوم رفع مشکل استفاده از کالابرگ در برخی از نقاط استان بیان کرد: اخیرا اجرای طرح کالابرگ در برخی از دهستان‌ها و روستاهای گیلان با مشکل مواجه است که باید سریع برطرف شود. 

عباسی با بیان اینکه توزیع هوشمند آرد و نان در گیلان باید به طور کامل اجرا شده و نواقص برطرف شود، افزود: باید نظارت جدی بر عملکرد نانوایی‌ها صورت گیرد زیرا هنوز کیفیت آرد و نان و در برخی از واحدهای نانوایی مناسب نیست. 

وی، یکی از مشکلات موجود در گیلان را رشد غیر قابل توجیه مشاورین املاک دانست و تصریح کرد: متأسفانه روزانه شاهد ایجاد مشاور املاک در گیلان هستیم و عملا این استان به استانِ مشاور املاک تبدیل شده و به میزان زمین و خانه در استان مشاور املاک تشکیل شده که جای بسیار تاسف دارد. 

استاندار گیلان با بیان اینکه مجوزدار بودن و یا نبودن مشاور املاک در گیلان شفاف‌سازی شود، افزود: باید با مشاورین املاک متخلف در گیلان برخورد شود زیرا برخی از مشاورین املاک باعث افزایش بی‌رویه قیمت زمین و مسکن شده‌اند. 

پایان پیام/۸۴۰۰۸

منبع: فارس
شناسه خبر: 1558773

مهمترین اخبار ایران و جهان: