نیوز سیتی!
11 آبان 1402 - 20:00

استاندار: قرارگاه‌های جهادی باعث محرومیت‌زدایی خراسان‌شمالی می‌شوند

استاندار خراسان‌شمالی گفت: از راه اندازی قرارگاه‌های منطقه‌ای محرومیت‌زدایی در استان استقبال می‌کنیم تا با فعالیت این قرارگاه‌ها، محرومیت در استان کاسته شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، محمدرضا حسین‌نژاد، استاندار خراسان‌شمالی ظهر امروز در کارگروه سازندگی استان با حضور رییس سازمان بسیج سازندگی، اظهار کرد: با کار جهادی و نگاه ویژه محرومیت ها و مشکلات استان در حوزه های مختلف دنبال و رفع خواهد شد.

وی گفت: امروز تفاهم نامه‌ای برای محرومیت‌زدایی استان در حوزه های مختلف نظیر تامین آب شرب، مسکن، راه و سایر موارد با بسیج سازندگی امضا شد.

استاندار خراسان‌شمالی افزود: با پیگیری و کار جهادی مدیران دستگاه‌ها و فرمانداران سریعتر بند به بند موضوعات این تفاهم‌نامه به قرارداد تبدیل شود و شروع اقدامات محرومیت‌زدایی انجام شود.

وی با بیان اینکه خدمت به مردم اولویت اصلی است، گفت: از راه اندازی قرارگاه‌های منطقه‌ای محرومیت‌زدایی در استان استقبال می‌کنیم تا با فعالیت این قرارگاه‌ها، محرومیت در استان کاسته شود.

استاندار خراسان‌شمالی با بیان اینکه در استان در کنار محرومیت‌های موجود، به لحاظ وضعیت توپوگرافی، هر ساله آسیب ها و حوادث متعددی را شاهد هستیم، تصریح کرد: در این راستا برای تجهیز قرارگاه‌های منطقه‌ای کمک می‌کنیم تا در مواقع بحران بهترین خدمات دهی به مردم ارائه شود.

پایان پیام/آ

منبع: فارس
شناسه خبر: 1559173

مهمترین اخبار ایران و جهان: