نیوز سیتی!
16 آبان 1402 - 12:32

امسال ۲۵ هزار دانش‌آموز کرمانشاهی به اردوی راهیان نور اعزام می‌شوند

دبیر قرارگاه راهیان نور استان کرمانشاه گفت: امسال ۲۵ هزار نفر از دانش‌آموزان استان به مناطق عملیاتی غرب اعزام می‌شوند، البته ۲ مرحله از این اعزام‌ها به استان خوزستان خواهد بود.

یونس عزیزی، دبیر قرارگاه راهیان نور سپاه حضرت نبی‌ اکرم(ص) استان کرمانشاه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه در خصوص آغاز به کار اردوهای راهیان نور، اظهار کرد: این قرارگاه از ابتدای سال تاکنون بیش از ۱۵ هزار نفر از دانش‌آموز پسر و دختر استان را به مناطق عملیاتی غرب کشور اعزام کرده است.

وی ادامه داد: مرحله پنجم این اردوها در راستای درس آمادگی دفاعی، از روز شنبه ۱۵ آبان‌ماه آغاز شده، و اولین اعزام از ناحیه کرمانشاه هم روز گذشته با حضور مسوولان در گلزار شهدا برگزار شد. 

دبیر قرارگاه راهیان نور سپاه حضرت نبی‌ اکرم(ص) استان کرمانشاه تصریح کرد: در برنامه داریم تا پایان سال با مشارکت آموزش و پرورش استان حدود ۲۵ هزار نفر از دانش‌آموزان به مناطق عملیاتی غرب اعزام شوند، البته ۲ مرحله از این اعزام‌ها به استان خوزستان خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: در راستای کیفی‌سازی برنامه‌ از راویان مجرب و توانمند، همچنین روحانیون و مبلغان به همراه کاروان‌ها استفاده می‌کنیم تا فرهنگ ایثار و دفاع مقدس که گنجینه عظیمی است را به نسل‌های نوجوان و جوان که دفاع مقدس را تجربه نکرده انتقال دهند.

وی در پایان، اضافه کرد: در بستر فضای مجازی از طریق سامانه شاد برای انعکاس برنامه راهیان نور برای اولیا و کسانی که به هر دلیلی نتواسته حضور پیدا نمی‌کنند برنامه‌‌هایی داریم.

پایان پیام/پ

منبع: فارس
شناسه خبر: 1564329

مهمترین اخبار ایران و جهان: