نیوز سیتی!
19 مهر 1402 - 09:40

«قره پشتلوی» زنجان در مسیر پیشرفت و آبادانی

مسوول قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه استان زنجان از پیشرفت و آبادانی دهستان قره پشتلوی پایین شهرستان زنجان خبر داد و گفت: مهمترین رسالت قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه استان زنجان محرومیت زدایی در مناطق محروم است.

جلال غورقانلو، مسئول قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه استان زنجان امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان محرومیت‌زدایی در روستا‌های محروم را مهم‌ترین رسالت قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه دانست و اظهار داشت: قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان در ۸۹ روستای محروم و سه دهستان قره‌پشتلو در شهرستان زنجان، دهستان شیوانات در شهرستان خدابنده و دهستان اوریاد در شهرستان ماهنشان خدمات‌رسانی می‌کند.

مسوول قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه استان زنجان هدف از تشکیل قرارگاه پیشرفت و آبادانی الگوسازی در حوزه خدمت‌رسانی، توانمندسازی، پیشرفت و آبادانی در نقاط محروم کشور اعلام کرد و گفت: در حوزه جهاد آبرسانی اقدامات ارزنده‌ای صورت‌گرفته است و تلاش می‌شود تمام مناطق محروم از نعمت آب شرب پایدار بهره‌مند شوند.

وی در ادامه گفت: برای اجرای طرح‌های آب شرب روستا‌های هدف ۴ هزار و ۸۰۰ متر اجرای خط انتقال و لوله‌گذاری، ۴۵۰ متر اصلاح و اجرای شبکه توزیع و لوله‌گذاری شده است.

غورقانلو ادامه داد: ۲۳۰ متر احداث قنات، احداث ۶ مورد حوضچه جمع‌آوری آب، ۲۶ مورد نصب شیرآلات و تأسیسات مکانیکی، با به‌کارگیری ۲۱۰ نفر روز نیروی جهادی انجام شده است.

مسوول قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه استان زنجان تصریح کرد: بهره‌برداری از طرح‌های آبرسانی روستا‌های هدف قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه استان زنجان با همکاری شرکت آب و فاضلاب استان و شهرستان زنجان، بخشداری قره پشتلو، اعضای شورای اسلامی و دهیاری‌های روستا‌های هدف و همکاری جهادی اهالی روستا‌های هدف با حضور فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان انجام شد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: بهره‌برداری از عملیات گازرسانی به ۱۱ روستای دهستان قره پشتلوی پایین شهرستان زنجان نیز با حضور مدیرعامل شرکت گاز استان انجام شد.
پایان پیام/۷۳۰۲۱

منبع: فارس
شناسه خبر: 1534629

مهمترین اخبار ایران و جهان: