نیوز سیتی!
07 آبان 1402 - 16:20

پیام تبریک رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به ورزشکاران قهرمان پارا آسیایی

حجت الاسلام والمسلمین موسی‌پور نماینده ولی فقیه و رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با صدور پیامی از ورزشکاران قهرمان پارا آسیایی کشور قدردانی کرد.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری فارس، حجت الاسلام والمسلمین موسی‌پور نماینده ولی فقیه و رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با صدور پیامی از ورزشکاران قهرمان پارا آسیایی کشور قدردانی کرد.

متن پیام حجت الاسلام والمسلمین موسی‌پور به شرح زیر است:

 کسب عنوان نایب  قهرمانی در رقابت‌های پارا آسیایی در آوردگاه بزرگ جهانی با عنوان شایسته کاروان ورزشی ' فرزندان ایران' و حرکت تحسین برانگیز انتخاب مادر و دختر شهید الداغی ( شهید غیرت )به عنوان سرپرست معنوی کاروان، حماسه ماندگاری در تاریخ پارا آسیایی و کارنامه ورزش ایران اسلامی به ثبت رساند.

انتخاب ورزشکاران با صلابت در میدان اخلاق و معرفت و دفاع از مظلومیت مردم فلسطین ومحکومیت اقدامات ددمنشانه رژیم منحوس صهیونیستی در کنار سخت کوشی و تلاش وهمت والای شما بویژه حضور زنان پر افتخار ایرانی محترم با حجاب پسندیده و ایستادن در جایگاه دوم جدول مدال‌ها، درخشش بی‌نظیری را به کاروان ورزشی و معنوی ایران اسلامی بخشید که موجب افتخار و مباهات هر ایرانی وفادار و غیرتمند شد.

ضمن حمد و سپاس خداوند متعال به خاطر وجود چنین  فرزندان قهرمان و پهلوانان غیوری که شادی، لبخند و غرور را برای ملت ایران به ارمغان آورند آینده‌ای سرشار از امید و روشنی و دوام توفیقات شما را از درگاه خداوند متعال مسئلت می‌نمایم.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1554329

مهمترین اخبار ایران و جهان: